Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Otomobil
 

Trafik canavarı olmayı reddediyorum...

Trafik canavarı olmayı reddediyorum...
 

netten...


- Kızım valla ayıp ya, yukarı kattaki kavanoz dibi gibi gözlük takan Kadriye’ den de mi utanmıyorsun ?

- Anne ben Kadriye abladan utanacak ne yaptım ki ya ?

- Yok yani, kadın benimle babanı bile karıştırıyor birbirimize, pazardan dönüyorduk babana ; -Nasılsın Güner abla, Tarık ağabeye de selam söyle dedi ben az ötedeyken , bak o bile araba kullanıyor.

- Hayda ! Şimdi Kadriye’nin gereksiz büyüklükteki özgüveni var diye ben de mi trafik canavarları çetesine üye olayım anne ?

- Aman! Hemen laf ebelikleri yap sen , sıkıyı görünce. Bak o müşavir kadın kırkından sonra öğrendi bizim eski kapıcı yok mu Saffet, o öğretmiş.

- Anne benim öğretmenle derdim yok ki , bu işi profesyonel yapanlar da var ama bende heves yok, cesaret yok ne yapayım ?

- Ya kadınların hepsi öyleymiş mahallede vallahi, Saffet yapmış hepsini.

- ? ! ? ! ? ! ? ! ?

- Yani usta şoför yapmış yaa…

- İstemiyorum anne Tuğrul müsaade etmez ben biliyorum.

- Aman zaten kocanın canına minnet, oh sen kullanama, ona muhtaç ol, bir yere giderken yalvar yakar, o canı nereye isterse atlasın gitsin, ister mi sen de öğren al arabayı ondan?

- Ya öyle deme ya ben korkuyorum kullanamıyorum çocuk ne yapsın.

- Kaç kere gösterdi ki kullanmayı, bir kere Trakya’da Allah’ın uçurumlarına götürmüş seni , düz yolda kullandın da uçurumu kalmıştı kış kıyamet.

- Öyle denk geldi vakit mi var :(

- Ya yürü git, ben duydum bir keresinde de içmekten geliyormuşsunuz gecenin ikisinde kafalar kıyak bizim yokuşta öğreteceği tutmuş, aman ne güzel bir vakit.

- Ya tamam ne yapayım istemiyor öğretmek off….Sanki ben bayılıyorum da öğrenmeye.

- Kuzenin kadar olamadın, kız bırak otomobili kocasının minibüsünü kullanıyor valla.

- Aman şehirlerarası tır kullansın banane ya, o da annesiyle kavga ederken küfür ediyor ben sana ediyor muyum?

- Hee terbiyesiz işte, ama bak mutlu mu? Allah işte hep çekiyor kocasından, kız ne anlatcam sana unuttum bak iyi hatırlattın, hani bunun bir görümcesi vardı bildin mi havalı bir şey …

( Ohh konu değişti :)) )

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..