Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Trafik cezası uyarısı!

Trafik cezası uyarısı!
 

Aklıma esti, trafik cezam var mı diye Trafik Müdürlüğünün internet sitesine girdim ve korktuğum başıma geldi.

Bundan tam yedi ay önce aldığım 93 liralık bir cezam olduğunu gördüm.

Cezanın neden ileri geldiğini bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var ki o tarihte yeni by pass ameliyatı olmuştum ve arabayı eşim kullanıyordu.

Ne hız tahdidi, ne ışık, ne de emniyet şeridi ihlalimiz olmuştu. Ancak ceza verilmişti ve ödeyecektik.

Erken ödeme imkanına tesadüfen de olsa sahip olmuştuk.

Sizlere de tavsiyem internete girip ya da 112 80'den muhtemel ceza durumunuzu öğrenmeniz olacaktır.

Kazasız ve cezasız yolculuklar dileğiyle.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..