Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Trafik İçin Pratik Bilgiler

Trafik İçin Pratik Bilgiler
 

Bazı pratik bilgiler vardır ki insanın zor anlarında yardımına yetişir. Bazıları bilmediğiniz çeşitli yöntemleri öğrenmenize vesile olur. Bazıları da bir yaşıma daha girdim dedirtir ve hakikaten de öyle olur :)

İstanbul’a geldiğimizden beri mümkün olduğunca trafiğe çıkmamaya gayret ediyorum. Ancak ömrüm boyunca da evde yaşayamayacağım için trafik çilesine katlanmak zorunda kalıyorum. Bu trafik olayında garip bir durum var, ona da “Trafikte Kafayı Yemek” adlı blogumda değinmiştim.

İşte bu yazının konusu da yemek aslında. Hem de trafikte yemek. Ama bu yemek kafayı yemek değil. Baya bildiğin yemek yemek. Yemeği yemek. Kısaca anlatayım.

Mevzu bahis yazımda belirttiğim kursa gitmek üzere alel acele hazırlanıyoruz, apar topar evden çıkmak üzereyiz. saat tam yemek saati ama yemek yiyecek vakit yok. Ben 5 dakikada salata yiyerek açlığımı yatıştırdım.

Zevce hazretleri ise çok pratik bir yöntem geliştirdi. Ben evden çıkmadan su içeyim deyuben mutfağa girdim. Arkamdan geldi, dolaptan tencereleri çıkardı. “Aha sonunda o da balataları sıyırdı” diye düşündüm birden. Öyle ya yola çıkacaktık, o dolaptan tencereleri çıkartıyordu.

Elimde olmadan o saçma soruyu sormak zorunda kaldım. “Ne yapacaksın onları?” O da gayet makul ve mantıklı bir cevap verdi: “Yemek yiyeceğim”. Ben kendimi düğüm olmuş hissettim. Kadın aklına aklımın ermeyişine bir kere daha hayıflandım.

İşte yine şifreli bir şeyler söylemişti ve ben anlamamıştım. Tencereler, yemek, kurs, trafik, yolculuk… Parçaları bir türlü birleştiremiyordum ki imdadıma yetişti. Belli ki bu düşünceler içindeki eblek halime acımıştı.

Eline aldığı kağıt tabağa biraz pilav, biraz yemek koydu. Mikrodalga fırına yerleştirdi. Ve ekledi: “Arabada yiyeceğim”. Ben hala olayın şokundaydım. Hazırlanırken “Ben artık arabada bir şeyler atıştırırım” demişti de, atıştırmaktan bunu kastettiğini anlamamıştım. Kraker filan yiyecek sandım.

Oysa ki o bu kağıttan tabağın yanına biraz da yoğurt koydu! Yola koyulduk, dizlerine kurduğu sofrasında afiyetle akşam yemeğini yedi. Kendileri bencil bir insan olmadığından bana da yemeyi teklif etti ama ben curcuna halindeki E5 trafiğinde pilavın nefes boruma kaçacağı korkusundan “karnım tok” diye teklifi geri çevirdim.

Böylece şehir içi seyahatte bile olsa dört başı mamur bir akşam yemeği yenebileceğini zevce hazretleri vasıtasıyla tecrübe etmiş oldum. Tabağına evdeki baklavadan da koymadığına hayıflandım. O ise keşke salatadan bana da bıraksaydın ondan da yerdim diyerek bir kere daha bana hayat dersi verdi.

Trafik deyip geçmeyin. Trafik için pratik bilgilerimiz bununla da sınırlı değil. Bizi izlemeye devam edin :)

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

(NOT: İnternetimiz gidip gidip geliyor. İkide bir İnternet var mı diye kontrol etmekten artık helak olduk. Evde gergin iki yetişkin, her an patlamaya hazır bomba gibiyiz. Problemin ne olduğunu ve ne zaman giderileceğini bilsek hiç olmazsa ona göre pozisyon alsak! Bilgilendirme de yok. İlgili yazı: Superonline’ın Neresi Süper?)

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..