Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

13 Mart '08

 
Kategori
Trafik
 

Trafik kazası

Trafik kazası
 

Merhabalar,

Son yıllarda trafik kazalarından binlerce insanımızı kaybettik Türkiye'de, , ,
Bu konuya nereden geldim................................

Geçen Salı günü saat 14.00 sıraları ablamla birlikte Bostanlı vapur iskelesinden, Karşıyaka tarafına doğru yürüyüşe çıktık hava çok güzeldi çünkü, konuşa konuşa yürüdük, biraz dinlenmek için tam Karşıyaka Evlendirme Dairesinin önündeki parka oturduk, gelene gidene bakıyoruz, konuşuyoruz, oturduğumuz bank da anayola çok yakın, arabalar gelip geçerken, kırmızı ışık yandı, tüm arabalar karşılaklı durdular, bir tane kırmızı renkli otomobil hızla gelirken kırmızı ışığı farkedemedi herhalde önündeki siyah jipe çarpmamak için, fren yerine
gaza mı bastı bilmem, tam olarak algılayamadım ama birden bire o hızla orta refüjü atladı, bir tane kocaman ağacın üzerine çıkıp ağacı kırdı, yine duramadı, yan döndü, iki yan tekeri havaya kalktı, tam tersine düşecekken karşı yoldaki belediye otobüsüne çarptı ve direksiyonu şiddetle kıvırarak ancak zoraki durdurabildi arabayı.

Ama bütün bunlar saniyelik oluyor tabi bizim gözümüzün önünde, ben sadece eyvah, eyvah, eyvah diyebildim, ablam elleriyle ağzını kapatmış şaşkınlıkla saniye saniye olayı izledik.

Otomobilin şoför kısmının ön tarafı çok hasarlıydı, hemen diğer otomobildeki kişiler acilen indiler, kırmızı otomobilin şoförüne koştular durumu nasıl diye.

Ootobüsteki insanlar telaşla neler oluyor diye indiler aşağıya, otobüsün şoförüde indi hemen otobüsün hasarlı yerine baktı, durumu inceledi o da şoförün yanına gitti, geçmiş olsun dedi.

Kırmızı otomobilin şoförü yirmi, yirmi bir yaşlarında bir delikanlı imiş, sonradan gördük, titriyordu korku ve sinirinden hemen su verdiler biraz sakinleşti genç, yüzü sapsarı olmuş, Allah korudu hepsini.

Bu arada yol trafik akışı bir yarım saat kadar durdu, tıkandı, bereket yarım saat içinde yolu da açtılar.

Hepsi çok ucuz atlattı olayı.

Yani şu Türkiye'de yaşayıp ta bir akrabasını ya da eşini dostunu trafik kazasında kaybetmemiş bir tane insan var mıdır acaba?

Ben bir arkadaşımı kaybettim 2005 te bir trafik kazasında, yine uzun yıllar önce, anne annemi kaybettik trafik kazasında, Allah rahmet eğlesin.

Bu arada, şunu da paylaşmak isterim, yola çok yakın bir bankta oturuyoruz demiştim ya az önce, eğer kırmızı otomobilin şoförü, otomobilini sağ tarafa değilde sol tarafa doğru hareket ettirseydi, olanları düşünmek dahi istemiyorum, içim bir fena oldu, Allah bizi de korudu.

Tüm dileklerimiz, Trafik kazalarının hiç olmaması, önlemler alınmadığı sürece böyle devam edeceği benziyor.

ALLAH hepimizi tüm kötülüklerden korusun diliyorum.

Sevgilerimi gönderiyorum size, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...