Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Trafik

Trafik
 

Akşamüstü, saatin farkında bile değilim.

Gece, benim için güneş batacak, ben güneşi görmediğim zaman başlıyor… Adını da koydum, gün batımı olmalı…

Gün batmadan önceydi saat akşamüstü altı gabiydi… Sokağımızın adı Kadıköy iskele sokak, her gelen misafir araçlar arabalarını öyle park ediyorlar ki… Sokak sanki onların…

Her gün yaşadığımız olaylardan birisi…Çok sakıncalı ve yanlış otomobil parkları....

İki araba dört yol ağzına araçlarını öyle bir park etmişler ki… Ne ambulans, ne de itfaiye aracının geçmesi mümkün değil…

İlk yardım Polis 155 aradım durumu anlattım. Cevap klasik ilgililerle aktarıyorum…

Aradan geçen üç saat, iyi ki olay ve sorun yaşanmadı sokağımda… Bu sefer Polis 154 trafik numarasını aradım, aynen durumu anlattım… Benden cep telefon numaramı istedi telefondaki memur, verdim…

Beş dakika sonra…

Cep telefonum çaldı ve kapandı…

Arayan numarayı aradım…

Ben polis memuru A… dedi

Durumu ona da cep telefonumdan kontör ödeyerek anlattım…

Ben kamu yararına bir şikâyette bulunuyorum…

Telefon parası benden çıkıyor…

Son olarak cep telefonumu arayarak kapatan, memuru ben neden arıyorum…

Sistem böyle mi çalışıyor Sayın İstanbul Emniyet Müdürüm…

Ben Mağdurum Sayın Müdürüm…

Niye beni arayan telefondaki memur telefonu kapatıyor…

Yoksa o memur arkadaşımda mı cep telefon parasını kendisi ödüyor…

Aradan iki saat geçti ne gelen ne giden var sayın Müdürüm….

Benim kontörlerimi kim ödeyecek???

İhbar, Şikayet ve Basın Toplantısında Ele Alınmasını İstediğiniz konular İçin ;
bphism@egm.gov.tr

İl Emniyet Müdürlükleri





 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..