Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '15

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Trafikte engellilere saygı var mı?

Trafikte engellilere saygı var mı?
 

TRAFİKTE ENGELLİLERE SAYGI VAR MI?


Türkiye’de Trafik başlı başına bir sorun… Çünkü insana saygı diye bir şey yok. Düşünün ki yolunda giden akülü engelli arabaya zart zurt diye korna çalma terbiyesizliği gösteren bir toplumuz. Trafikte kesinlikle engelliye saygı yok. Nedense direksiyon başına geçtiğimizde saygı sevgi hoşgörüyü unutuyoruz. Acayip bir özgüven patlaması yaşıyoruz. Avrupa’yı en çok bu yönden takdir ediyorum. Yola bir yaya çıktığında yüz metre ileriden araçlar duruyor ve yayanın geçmesini bekliyor. Bulgaristan’da gördüm trafikte insana olan saygıyı. O kadar hoşuma gitti ki bu saygı. Kasıtlı olarak yola çıktım ve hayranlıkla duran araçları izledim. Maalesef Avrupa’nın trafikte 30 sene gerisindeyiz. Trafikte insana saygısı olmayan bir toplumuz trafikte. Trafikte şöyle bir kanun çıkarılabilir en azından. Engellilere saygısızlık yapan araçlara cezai müeyyideler getirilebilir. Zaten Türkiye yolları engelli akülü arabalara hayat tanımadığı gibi sürücülerinde tacizine uğrayan akülü arabalı engellilere yaşam hakkı sıfır. Hayır ne olur yani bir akülü arabanın karşıdan karşıya geçmesine saygı göstermek. Ne acelemiz var. Neden sabırsızız. Neden engelli akülü, tekerlekli sandalyeli, bastonlu engelli kardeşlerimize ya da zor yürüyen yaşlılarımıza trafikte yollarda hayat hakkı tanımıyoruz. Neden…

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..