Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '07

 
Kategori
Trafik
 

Trafikte sigara molası

Trafikte sigara molası
 

Sabah işime gelirken, hava hafif yağmurluydu, hani ahmak ıslatan dedikleri cinsten. Ama İstanbul trafiği için bu yeterliydi. Durmak ile gitmek arasında ilerlemeye çalışıyordum. Yağmurun verdiği melankoli de eklenince moralim iyice dibe vurdu.

Radyodan karmaturkayı açtım, hicaz eşliğinde giderken, öndeki iki araba gözüme takıldı. Adamın biri elindeki sigarayı gösterip yanındaki arabadan ateş rica ediyor, fakat arabadaki adam çakmağı vermeyi düşünmüyor, çünkü çakmağı verirse ve trafik açılırsa çakmağının da gideceğini düşünüyor olmalı ki başını sallıyor.

Fakat sigaralı adam inatçı, ağzında sigara kafasını camdan çıkardı, diğerine ağzını işaret etti, abi insafa geldi, çakmağı uzattı. Çakmağı yaktı, söndü. Sigara ıslandı, bir daha yakmaya çalıştı, o anda trafik yavaştan akmaya başladı, kornalar eşliğinde sigara yakıldı. Herkes rahat bir soluk aldı. Bu arada benim moralim düzeldi.

Canım Türkiye'mde böyle manzaralar olduğu sürece bizim moralimiz bozulmaz.

 
Toplam blog
: 2
: 466
Kayıt tarihi
: 25.02.07
 
 

36 yaşındayım, Bulgaristan'da doğdum, İstanbul'da yaşıyorum. Trakya Üniversitesi'nde inşaat eğitimi ..