Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Trafodan sorumlu kediler...

Trafodan sorumlu kediler...
 

Kara kedi


Bir  şarkıda ...

Gülümse hadi gülümse bulutlar gitsin
Yoksa ben nasıl yenilenirim hadi gülümse
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur gülümse...

Tut ki karnım acıktı anneme küstüm
Tüm şehir bana küstü

Bir kedim bile yok anlıyor musun
Hadi gülümse

Sazlarım vardı ırmaklarım vardı
Çakıl taşlarım vardı benim
Ama sen başkasın anlıyor musun
Başkasın...
 
Diyor Sezen.
 
Bir şiir de...
 
Aramızda işin ne kara kedi mırnav pis
Kovalım şu yüzsüzü
Üstü başı pis mi pis
 
Dedi şair .
 
En doğrusunu da espri yapmadığını özellikle vurgulayan Enerji Bakanı Taner Yıldız açıkladı.
"Tüm şehir bana küstü, çakıl taşlarım da vardı benim" demedi ama...
Seçim esnasında  elektrik kesintisine "bir kedinin" sebep olduğunu açıkladı.
 
O kara kedi var ya...
 
O trafoya bir zarar vermemiş  ola...
 
Trafonun Adli Tıp'tan "bedensel ve ruhsal dengesi bozulmamış" raporu almadan çıkmasın karşıma...!
 
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
 
Ama sen başkasın anlıyor musun
 
Başkasın...!
 
Hadi gülümse.
 
 
 
 
 
Gülriz Yiğit
 
  
 
 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..