Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
Futbol
 

Transfer becerisi

Bu gün bahsedeceğim konu, yüreğimle bağlı olduğum Trabzonspor ve yönetimi hakkındadır. 27 yıldır şampiyon olamayan ve bunun stresi altında kalıp 27 yıldır da belirli hatalar yaparak bu güne gelmiş bir futbol takımı...
Yalnız benim şikayetçi olduğum şey , takım ve futbolculardan çok, yönetim olacaktır. Yıllardır bu takımı yönetmek amacıyla iş başına gelenlerden hiçbiri ama hiçbiri gerçek futbol vizyonu taşıyan isimler olamadılar. Neden yöneticiden yana şansımızın tutmadığını anlamıyorum. Paralı olan da geldi, parasız olan da geldi, yüreği ile bağlı olan da geldi ama bir türlü Trabzonsporu ve Trabzon halkını anlamak istemediler. Onu yüreklerinde nasıl hissettiklerini bilemiyorum ama yeterince olmadığına eminim.
Bu sezon başı transfer döneminde yapılan çalışmaları hepimiz takibettik. Makakula transferi için nasıl uğraşıldı!!! Ben yeterince uğraşıldığını düşünmüyorum, hatta daha da ileri giderek bu transfer haberleri ile Trabzonspor sevenlerin ayakta uyutulduğunu düşünüyorum.
Nedeni mi? Kim bana Manisaspor'un bir sefer görüşerek hemen kadrosuna kattığı Makakula'yı çok para istedikleri için alamadık sözüne inandırabilir. Tekrar ediyorum, Manisaspor çok kısa sürede bu futbolcu ile anlaştı ve kadrosuna kattı. Üstelik Trabzonspor taraftarı olarak da bu futbolcuyu hemen benimsemiştik. Bu adam maçta bize gereken cevabı da vermek için ekstra motivasyonla oynadı. Kimbilir adamı almamak için hakkında ne uydurma haberler yapıldı ve Şenol Güneş ikna edildi. Biz Trabzonspor olarak Makakula'yı almak konusunda Manisaspor yönetiminden daha mı zayıfız? Hadi oradan, buna kim inandırabilir beni?
Ya bu son istifalar? Yemin ederim bizim takımımızı yerle bir etmek için düşmana ihtiyacımız yok. Bir takımın psikolojisinin, antrenörü de dahil ne kadar çabuk bozulabileceğine ve o takımın sıradan bir görüntü verebileceğine bundan güzel bir örnek olabilir mi?
Neymiş? Anlaşamamış da onun için bırakıyorlarmış? İnsanlar sevmediği hatta nefret ettiği eşleriyle bile yıllarca evli kalmayı göze alırlarken bu nasıl bir yöneticiliktir. Takım sevgisi bu mudur? Hadi ordan! Hadi ordan!
Ve en son... Bu takım, alınamayan Makakula saçmalığı ile ikinci Manisaspor maçında da yenilirse ve sırf bu maç kayıpları nedeniyle şampiyon olamazsa bunun tarihi hesabını verebilecek bir yönetim düşünemiyorum.
İnşallah bunları yaşamayız ve bu güzel değerli taraftar arkadaşlarımızla şampiyonluğu yaşarız. İnşallah...
 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..