Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Futbol
 

Transfer

Merhaba futbolsever arkadaşlar,

Öncelikle bilgi vereyim, bu benim üçüncü blog yazım... İlk ikisi, iş yaşamı-kariyer konulu idi... Bu sefer güncel bir konu ''futbol'' konulu blog yazayım, bakalım kaç hit alacak, merak ediyorum.

Fenerbahçeliyim... yalnız Türkiye'de oluşan transfer piyasasını hiç beğenmiyorum... Hiçbir Türk takımımzın çok yüksek ücretler vererek alacağı 'sözde dünya yıldızının' da başarılı olabileceğini zannetmiyorum. Galatasray'da Hagi başarılı oldu. Fenerbahçe'de Pierre Van Hoojdonk...

Bu oyuncular dünya yıldız olmanın yanı sıra, bazı artı özellikler de taşıyordu. Özellikle Hoojdonk, efendiliği, takım oyunu oynama gibi artıları ile takımındaki diğer oyuncuları da yönlendiren, örnek olan bir yapıya sahipti.

Fenerbahçeli yöneticiler, lütfen!

Alacaksanız, futbolunun yanı sıra, kişiliği de olan oyuncu alın... ve onların da başına kişilikli bir teknik direktör getirin...

Daum, Daum, Daum ... her seferinde önümüze çıkan bir isim... Senelerdir Türkiye'de yaşayıp da hala tek bir kelime bile Türkçe konuşmayan bu adamı gönderin artık Türkiye'den... Denizli'de kaçırdığımız şampiyonluğu ne kadar çabuk unuttunuz da yine Daum'u getirdiniz, şaşıyorum...

Biz mücadele eden bir takım istiyoruz, kişilikli bir takım istiyoruz....Böyle bir takım kurabilirseniz başarı zaten arkasından gelir.

Galatasaray, ilk onbirde bir yabancı oyuncu varken şampiyon oldu, bu sene kaç tane yıldız aldı, ne oldu???

Lütfen şov için bazı şeyleri abartmayalım...Aklı başında transferler ile nitelikli ve mücadeleci bir takım kuralım... Bilinçli taraftarların görüşlerine değer verin... Hiçbir Türk takımı, çıkar hesapları yapan kişilerin oyuncağı olmasın !!!

 
Toplam blog
: 4
: 340
Kayıt tarihi
: 28.05.10
 
 

1975 Almanya doğumluyum. İlk, orta eğitimimi Eskişehir'de aldım. 1997 Osmangazi Üniversitesi - Ma..