Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Felsefe
 

Travma Tramvayı

Travma Tramvayı
 

düştüm düş'tüm diye bağıra bağıra saklanacağım


Önce vuruldum göğsümden, sanıyorum aynı yerden..

Sonra, canımı sıkmasına haklı olan,

Yüzünü görmediğim biri bıçak sapladı aynı yere

Sağ mememin hemen altına..

Yürümeye başladım sallanan bıçakla yolboyu

Karşıdan gelen polis aracı fark etti,

Geçti gitti yanımdan ilerden dönmek için.

Hem korkmuş hem pes etmiştim

Durdum bekledim polis aracını

Polis aracı yaklaştı yaklaştı,

Gelmedi bir türlü yanıma..

Bıçak hala göğsümde, yürüdüm gittim

Hiç görmediğim ama hep gittiğim bir mekana

Çıkardı oradaki

Hiç tanımadığım kırk yıllık arkadaşım bir kız

Çıkarırken acımadı ama

Çok kanadı

Kanaması bembeyazdı..

Uyandım

Rüyadan mı, hakikatten mi hiç bilemeyeceğim.

Sol göğsüme bir ağrı, cemre gibi düşmüştü..

 

*başlık küçük iskender

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..