Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Tren garında

Tren garında
 

Tan yeri ağarırken yüreğimde gam var

İstasyon kanepesinde gözümden sensizlik süzülüyor yar

Birden artık yanımda olmadığını hatırlıyorum

Tren garında gamın ve soğuk banklarda soluk yüzün beliriyor

Seviniyor gibide değilsin üzgün gibide değilsin

Trenden atılmış bir yük gibiyim darmadağınık

Bunu hak etmiş olacağımı düşünüyorum, ürküyorum

Bunu bana ona reva görülmüş olacağını hissediyorum

Kendimi uzağa, uzaklara götürecek tren geliyor gara

Tren düdüğünün acı acı çalar iken sensizliğin havasını son defa kokladım

Bana sensizlik vaat eden tren yollarında gidiyorum sensizlik kokmayan diyarlara

Sen de artık bensizliğin havasını duyarsın bunda sonra

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..