Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Tribünlere oynamak!

Tribünlere oynamak!
 

Hiç haz etmem yazarlarımızı sınıflara ayırmaktan! Sözde jüri başkanlığına soyunarak kriter belirlemek gibi bir hakkım ve  yetkim de yok zaten! O vakit sen Editör müsün be kardeşim derler adama!

Öyle ya, kimilerine göre ennn olanlar, başkasına göre dış kapının mandalı bile olmayabilir pekala!
 
Bu nedenledir ki bugüne kadar gerek yönetim gerekse yazarlarımız ile hiç bir sorun yaşamadım.
Ancak tüm bunlara rağmen eğer yanlış anlaşıldıysam ki öyle görünüyor.
 
Bir blog yazdım anında kıyamet koptu. 
 
Bazı yazarlarımız sadece tek bir noktaya odaklandıkları için veryansın ettiler.
Bir takım çocukça bahanelerin arkasına sığınarak karşı atağa geçtiler!
Adeta “al gülüm ver gülüm mızıkçılığı” sergileyerek karşılıklı hatır listeleri oluşturdular. 
Hatta 2013'ün olası enn leri manşetlerini bile attılar peşinen!
Ama bu arada farkında olunmadan pek çok yazarımız incitildi.
Adeta çanak tutma derecesinde çok sayıda yorumlar ise maalesef ki şaşırtıcı adreslerden çıktı.
 
Oysa ben yazımda ne ilklere mavi boncuk dağıttım ne de sona kalanları fişleyerek haddimi aşmadım.
Şeyy, aslında aklımdan geçtiniz ama nasıl oldu da unuttum vs, bahanelerin arkasına sığınarak kıvırtmadım da!
 
Ele aldığım konu MB sayesinde oluşan ve bir parçası olduğumuz sosyal ağın daha bir yaygınlaşmasına yönelik bir anlam taşımaktaydı!
Bu vesileyle de toplantılar sayesinde şahsen tanıştığım yazarlarımızın isimlerini anmak istemiştim sadece. 
 
Hesapta hiç kimse darılmayacak gücenmeyecekti!
 
Bu hassasiyetimden dolayı bazı yazarlarımız alınganlık gösterebilir endişesiyle yazımın sonuna bir not düşmüştüm.
“Bu nezih ortamın oluşumunda ve gelişiminde iz bırakan ancak henüz tanışma şansına erişmediğim daha yüzlerce arkadaşım”diye.
 
Çünkü princin taşını sonradan ayıklamamak adına böylesi hassas konulara hiç kalkışmamak gerektiğine inanmışımdır hep!
 
Akıllarında soru işareti kalan tüm yazar dostlarıma saygıyla duyurulur.
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..