Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Triton ve Jaye: Kurmaca ve Yaşam

Triton ve Jaye: Kurmaca ve Yaşam
 

Lady Jaye'in Partneri


Triton’daki poliseksüalitenin gerçek yaşamda varolabileceğini, kitabı ilk okuduğum 2000 gibi düşünememiştim. Sonra sonra buna aklım yattı.

 

Lady Jaye öyküsü, gerçek yaşamdan gelme ama kulağa Triton’dan daha kurmaca geliyor.: Bir çift var: İkisi de transplantasyon ile eşdeğer bedenlere sahip olmaya çabalıyor.

 

Triton’da erkeğin bir kadını anlamak için ameliyatla kadın olması bana abartı gelmişti.  Bu da öyle geldi.

 

Kadın kadına benzemez. Erkek erkeğe benzemez. Kadın seksinde anlaşılmayacak bir şey yoktur. Erkek seksinde anlaşılmayacak bir şey yoktur.

 

Son 2 aydır boş-cinsel yaşamım beni bu konuda yeniden epeyi düşündürdü. ‘Kendi-değil + erkek + insan-değil’ dizisindeki erkek-ben epeyi değişti. 35 yıllık bir dönem kapandı.

 

54 yaşında, erkeklik hakkında farklı düşünen, bedenen erkekliğiyle zihnen erkekliği birbirinden epeyi farklı bir erkek oldum.

 

Bu neo-trans-seksüalite’m binu trans-hümanist bir konumda bırakıyor. Ancak, yazılım dişiler hala ancak romanlarda ve filmlerde var, gerçek yaşamda henüz yok. O nedenle, Motoko’ya karşı Batou olup olmadığımı hiç öğrenemeyeceğim herhalde… 

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..