Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

TRT’de ince siyasi hesap

TRT’de ince siyasi hesap
 

Tarih 15 Mayıs 2008... AKP’nin Adana-Seyhan’da Erdoğan’ın katıldığı mitingi var. Gazetelerde miting haber oldu, yalnızca 1.500 kişi katılmış.

Tarih 30 Mayıs 2008... Saat 18 sıraları 1. Lige yükselme maçı olan Adana Demirspor-Güngören maçını TRT 2 canlı yayımlıyor. Maçın devre arasında Erdoğan’ın basın toplantısına canlı bağlanılıyor. Bu sırada maçın 2. yarısı başlıyor. Maç ekranın solunda bir pencerede anlatım sesi kapalı şekilde yayımlanmaya başlıyor ve sağ tarafta başka bir pencerede Erdoğan’ın basın toplantısı sesiyle veriliyor. Maç izleyicileri, yaklaşık 15 dakika Erdoğan’ı dinleyerek maçı sessiz izliyorlar.

O sırada TRT 1 yayınında bölünmeyecek bir yayın yoktu. Erdoğan’ın basın toplantısı yapılacağı (17:30 olarak) birçok yerde ve TRT Teletekstinde duyurulmuştu. Yani sürpriz bir gelişme değildi. Bu sırada maç yayını olduğu için basın toplantısı TRT 1’de verilebilirdi.

TRT maçı ve basın toplantısını iki ayrı kanalında yayımlayabilecekken aynı kanalda yayınlamayı tercih etti.

15 gün önce Erdoğan’ı dinlemeye mitinge gelmeyen Adanalılar, TRT’de Adana Demirspor maçını canlı izlerken Erdoğan’ı dinlemeye mecbur edildiler.

Bu gördüklerimiz, TRT’deki büyük değişimin sonuçlarından biridir. TRT ince bir siyasi hesap yapmıştır.

Böyle televizyon yayıncılığı olmaz.

Not: Televizyonlarda Erdoğan’ı asla izlemiyorum. Kendim izliyorsam, hemen zapping seçeneğini kullanıp başka kanala geçiyorum, değilsem televizyondan uzaklaşıyorum. Böylece sinirlerim daha az bozuluyor. Size de öneririm.

Ankara, 30 Mayıs 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..