Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

TRT’de Milli Kültürümüze Uygun Programlar Yapılmalı

TRT’de Milli Kültürümüze Uygun Programlar Yapılmalı
 

Salih Arıkan kitap okurken


Küçük yaşımdan beri TRT Radyolarını dinlerim. Tivilerdeki Programlarda sesli betimlemeler olmadığı için çok sevmem.

Dün türkü dinliyorum açmışım TRT Türküyü türkü şöyle. Antalyanın mor üzümü severler boyu uzunu imamın küçük kızını sarsam ne zaman ne zaman. Yahu bu ülkenin Cumhurbaşkanı İmamhatip mezunu değil mi; bir çok bakan milletvekili değil mi? Hala TRT’de bizim değerlerimizi böyle küçümseyen kişiler barındırılıyor mu?

Bu gün yine TRT Radyobirde çocuk programı dinliyorum. Öğretmenlikden önemli öğretmenlerden bahsedildi Aristo sonrada Türk olduğu için Fatih ve Ak Şemsettinden kısaca bahsedildi sonrada baş Öğretmenimiz  Atatürkten bahsedildi. Peki bize İslamı anlatan Öğretmenimiz Hazreti Muhammed Aleyhisselam niye  anlatılmadı. Destanlar söyleyen dedem korkut bir bilge öğretmenimiz değilmi  Türklüğe vurgu var İslama vurgu yok hiç kusura bakmayın Türk Devletleri ve Milletleri arasında kimliğini koruyabilen tek Millet Müslüman Türklerdir bizde Hıristiyanlaşıp gidecekmiyiz. Eğtim ve kültür hakimiyetimiz hemen derhal gerçekleşmeli TRT’deki programlar yerli  ve milli olmalı dedem korkutun sesi yükselmeli Kuran tilavetleri ve anlamları üzerine programlar yapılmalı Selam ve Duaile.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..