Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '11

 
Kategori
Müzik
 

TRT Müzik

TRT Müzik
 

Müzik tutkunu biri olarak, arada sırada TRT nin Müzik kanalını seyrederdim. Dün akşam tesadüfen bu kanala denk geldim. Bence Türkiye'nin en başarılı müzisyenlerinden biri olan Fatih Erkoç'un "Yankılar" programı vardı. Konuk sanatçı Fuat Güner idi. Çok güzel bir müzik ve sohbet dinletisi oldu. Bu programın hemen sonrasında Yeni Türkü'nün beyni Derya Köroğlu "Herşey dahil Elektrik hariç" isimli projesinde Bulutsuzluk Özlemi'ni ağırladı. Yine keyifli bir şekilde onları da dinledim. Farkına varmadan seksenli yıllara gidip mutlu olmuştum.

Sevgili okurlar TRT nin genel profili için pek olumlu konuşamasam da bu Müzik kanalını başarılı bulduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Canlı, zengin görünümüne TRT nin onca yıllık tecrübesiyle her türlü müzikseverin beğenisini kazanan bu kanal, ileride oldukça iyi bir izleyici sayısı kazanacak gibi.

Biribirine benzeyen kanallar, diziler ve tartışma programlarından sıkılan birçok izleyici profili müziğin o vazgeçilmez gidabına kendini bırakacak, kimi zaman geçmişe gidip duygulanacak, kimi zaman çoşarak kendini daha hissedecek.

Dün akşam Bulutsuzluk Özlemini, Fatih Erkoç'u, Derya Köroğlu'nu dinlerken bu nesilin yerinin kolay doldurulamayacağını düşündüm. Ve zamanında ülkemizde çok güzel müzikler yapıldığını, günümüzde ne kadar yozlaştırıldığımızı hissettim. Bu duygu kesinlikle yaşlanan bireyin klasik duyguları değil. İster yurt dışında olsun, ister yurt içi olsun altmışlarda, yetmişli yıllarda yapılan o müziklerin yerinin kolay doldurulamayacağını kesinlikle söyleyebiliyorum. Bu düşüncemin en belirgin kanıtı eskilerin ısıtılıp ısıtılıp sunulması, her zaman beğeni toplaması ve ne varsa eskilerde var denmesi değil mi.

TRT Müzik kanalını henüz izlememiş iseniz vakit ayırıp izleyin sizde beğeneceksiniz. Her müzik tutkunu bu formatı seveceğine inanıyorum. Bırakın artık bu dizileri, biraz da müziğe zaman ayırın.

 

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..