Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '12

 
Kategori
Söyleşi
 

TRT Radyo - 1 de blogları ve blogcuları konuştuk

TRT Radyo - 1 de blogları ve blogcuları konuştuk
 

Öyle heyecanlı ve mutluydum ki Ankara Radyosuna adım attığımda.
Güleryüzlülüğü ve tüm samimiyeti ile programın yapımcısı, Ayşe Yürük Hanım karşıladı beni.
Konuk odasına aldı ve çay eşliğinde güzel bir sohbete başladık.
Hemen sonra Günseli Hocam içeri girdi,
Onun da güzel enerjisi odayı sardı ve biz yayın öncesi bloglarla ilgili kaynatmaya başladık,

Programın sunucusu Mücella Hanım inceliği, zerafeti ve o güzel kadife sesi bize hoşgeldiniz dedi,
Herkesin gözlerinin içi gülüyordu,
Bu güzel ortam benim heyecanımı uçurdu,
" Biz blogcular hemen her anımızı fotoğraflarız" dedim ve fotoğraf makinasının deklanşörüne basmaya başladık,
Bu anı ölümsüzleştirmek ve siz blog dostlarımla paylaşmak için,
İş arkadaşlarımın desteğini de unutmamak gerek bu arada,
Cep telefonları ve kulaklıkları ile dinlediler,
Ayrıca kayıt ettiler.
Emeği geçen vakit ayıran tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum....
Siz blogcu arkadaşlarımı saymaya başladığımda Mücella Hanım biraz korkarak yüzüme baktı,
Acaba daha çok mu sayacak der gibi :))
Unuttuklarım varsa afola!
Hepiniz benim kalbimdesiniz...

RADYO PROGRAMINI DİNELMEK İÇİN BİR TIK RADYO KAYIT-1

RADYO KAYIT-2

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..