Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

TRT'yi protesto ediyorum

TRT'yi protesto ediyorum
 

Yandaşlıkta sınır tanımıyor benim paramla hizmet sunan devlet kurumu TRT. Haftalardır duyulularla müzikseverleri heyecanladıran TRT, yayın akışını da unuttu.

01.01.2009 (Bugün) saat 14.00'te Viyana Filarmoni Orkestrası'nın vereceği 'Yeni Yıl Konseri'ni canlı yayınlayacağını duyuruyordu TRT. Bu linkte, bir blogla ben de Milliyet Blog ortamında okurla paylaşmıştım:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=151945

Dün bir haber içime kuşku düşürmüştü ama, TRT ciddi bir kurumdur; duyurusunu yaptığı bir yayını, üstelik yeni yıl için özel bir çaba ile canlı yayın hakkını satın aldığı bir müzik olayına ve dünyanın en önemli orkestralarının başında gelen Viyana Filarmoni Orkestrası'na böyle bir ayıp yapmaz diye düşündüm.

Saat 11.30’da geçtim televizyonun karşısına ki, unutmayayım Viyana Filarmoni’yi. Saat 11.00’de başlayan A ve K Partisi’nin genel başkanı karşımda ve belediye başkan adaylarını açıklıyor. Bu şov 12.29’da sona erdiğinde TRT’nin canlı yayınlayacağı Yeni Yıl Konseri neredeyse yarıya gelmişti, belki oradan başlar diye düşündüm. Ama… Hemen bir tanıtım spotu ve sağlık konulu bir başka programı yayına soktular.

Viyana Filarmoni Orkestrası’nın Yeni Yıl Konseri’ni bekleyenler …şokta!..

Ne bir özür… ne bir duyuru… ne de gecikmeli de olsa yayınlayacaklarına ilişkin bir bilgi kırıntısı. Hiçbir nezaket belirtisi yok. 14.00’te başladım bu yazıyı yazmaya, hala değişiklik yok.

Ha, değişiklik var, 13.15’te geçen yıl İzmir’de verilen ‘Viyana Gecesi’ başlıklı (Aralık 2007 tarihli) 2008’in Yeni Yıl Konseri’ni sunuyor Çiftçioğlu banttan.

Bir teşekkür yazısı hazırlarken, protesto yazısına çevirmek zorunda kaldım. Sanıyorum en çok da programı sunacak olan değerli müzik adamları Vefa Çiftçioğlu ve Ahmet Makal'a ayıp oldu.

TRT’yi bu saygısızlığı nedeniyle protesto ediyorum.

***

Yayının , saat: 12.00 de olduğunu duyurulan link
http://www.trt.net.tr/TV/TvAkis.aspx?gunler=0&kanal=2&akistur=1&tdgun=0&control=-1

Saat 13.10 da yayınlanacağı duyurulan link:

http://www.trt.net.tr/TV/TvAna.aspx

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..