Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Berrak Özkan Berrocks

http://blog.milliyet.com.tr/berrocks

12 Mayıs '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Truman Show

Truman Show
 

Truman Show 1998 yapımı, baş rolünde Jim Carrey'in oynadığı güzel bir film.  İzlememiş olanlar için konusu; Truman Burbank, kartpostalları aratmayacak güzellikte bir adada yaşamaktadır. Truman'ın yaşamı gerçek sandığı bu stüdyolarda tam otuz yıldır, aralıksız olarak, 24 saat boyunca canlı olarak televizyonda yayınlanmaktadır. Ancak Truman dışında herkes bunun bir oyun olduğunu bilir.
 
Son zamanlarda ciddi ciddi hayatımın Truman Show gibi olduğunu düşünmeye başladım. Ben hariç herkes aktör / aktris. Aydınlanma yaşadım böyle düşününce. Bak sende düşün, Truman aslında sensin. İçinde yaşadığın hayat müthiş bir kurgu ve sen bunun bir parçasısın. Ancak olaylardan kesinlikle haberin yok. Bir düşün bak. Şimdi yaşadığın tüm o saçmalıklar anlam kazanmaya başlayacak. Aslında böyle saçma sapan olayların olduğu bir ülkede yaşamıyorsun. Aslında tüm o kin, nefret, tutarsız açıklamalar, ölümler, haksızlıklar, sadece izlediğin o dizilerdeki gibi reyting uğruna yapılmış. Son zamanlarda ülkece yaşadıklarımızı düşün. İyice düşün ama.
 
Bak şimdi. Nasıl komik değil mi olaylar? Güzel yazmış yazan. Ne yalan söyleyeyim ellerine sağlık. Ancak son zamanlarda abartıyor gibi biraz. Bu kadar ileri gitmesin, ne bileyim inandırıcılığını yitiriyor gibi. İzleyen insanlar, "bu kadarı da fazla olmuş ama." diyebilirler.
 
Birde benim şu toplu ödemeyi alabilirsem artık. Bunları 30 senedir yaşıyorum ben, hele son zamanlarda yaşadıklarım düşünülürse, faiziyle falan yapılmalı benim ödemem. Ağır mobbing uygulanmış bana hayatım boyunca. Çoğu insan bunlara tahammül edemez.
 
Teşekkürler, izleyici kitlem, teşekkürler yazan, teşekkürler yöneten.  Bunun bir TV programı olduğunu bilmesem, ülkece kafayı yemişiz derdim. Rahatım artık.
 
Öpüyorum hepinizi,
 
Sevgiyle,
 
 
Toplam blog
: 36
: 240
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

Mucizelere inanan, doğa ve hayvan aşığı, %50 şeytan - %50 melek... www.berrocks.com http:..