Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Trump’un Doğru Yaptığı Tek Şey İran’da Muhalifleri Desteklemek Değil

Trump’un Doğru Yaptığı Tek Şey İran’da Muhalifleri Desteklemek Değil
 

İnsanların hoşuna gitmiyor ama ben Trump’un ülkesi için doğru şeyler yaptığını düşünüyorum. Tabi herkes soruna kendi penceresinden bakıyor. Bir de yapılanlarda adalet ve dürüstlük arıyor. Güçlü kimselerin adalet ve dürüstlük karinesine ihtiyaçları yoktur.

Kudüs’ü İsrail’in başkenti yapmak istemesi dışındaki icraatlarında ben bir yanlışlık göremiyorum ki kaybetti ama sonuç yine ABD’nin yararına oldu, yanındaki ve karşısındaki ülkeleri öğrendi. Belki kaybedeceğini o da biliyordu ve yapmak istediği buydu.

Arabistan’a silah satışı müthiş bir ticaret, bana ne sonucundan. Niye sattın diye Trump’a değil niye aldın diye krala sorulmalı.

Kuzey Kore konusunda biraz bizimkiler gibi yaptı. Sen Amerika’sın, önce asarım keserim, sonra gel barış yapalım. Kuzey Kore’nin stratejisinde bir şeyler değiştirebildinse tamam.

İran’a başlangıçta yüklenmesinde son derece haklıydı, muhalifleri desteklemesinde zaten… Ama muhalifler bu desteği hak etmediler.

Kuzey Irak konusunda bizim Filistin’e gösterdiğimiz duygusal zafiyetimizi göstermediler. Yüce ABD menfaatleri gereği adamları yarı yolda bıraktılar.

Ve Meksika sınırına duvar… Ben olsam kanal açarım, atı kişneyen ver elini Teksas.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..