Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

TTNET abonelerini nasıl çıldırtıyor?

TTNET abonelerini nasıl çıldırtıyor?
 

Geçen yıl yaz başında TTNET’in 3 aylık yazlık kampanyasına üye  olarak internet bağlantısı sağlamış, kampanya  sonrasında ise kurumun HAZIR NET dediği, günlük internet kullanımına otomatik olarak geçmiştik.  Bu tarifede gece 03.00 ile bir sonraki gece 03.00 arasında kullandığımız sınırsız internete 2,5 TL. gündelik ücret ödüyorduk.  Yazlık yerlerde kış aylarında bile birkaç gün yazlığa geldiğinizde günlük kullanımlar oldukça hesaplı oluyordu. Yani interneti kullandığımız sürece para ödüyorduk. Zaten İstanbul’da standart bir internet bağlantımız var, burada standart paket almanın hiçbir anlamı yoktu.

Bu yaz başında internet hızı daha yüksek olan 3 aylık yazlık pakete geçtik. Paket bitimine yakın TTNET in 444 0375 no’lu destek hattını arayıp, kampanya bitiminde yine günlük internet sistemine geçebilir miyiz diye sorduğumda, olumlu cevap aldık. Ancak 2 Eylül gecesi saat 24.00 de internet bağlantısının kesildiğini görüp, ilgili destek servisini aradığımızda aldığımız cevap şöyle oldu.

“Efendim, yazlık paketinizin süresi dolduğu için paketi dondurduk. Ancak bir yıl sonra paketinizi yine 3 aylık olarak kullanabilirsiniz.”

“Kardeşim ben interneti sizin keyfinize göre mi kullanacağım? O zaman değişik pakete geçirin. Örneğin günlük HAZIR NET paketi veya standart paket gibi.”

“Öyle yapamıyoruz. Ancak interneti donduruyoruz. Bir yıl sonra 2 Haziran ile 2 Eylül arasında otomatik olarak açılıyor. Ancak o tarihler arasında kullanıyorsunuz.”

“O zaman internet hattını iptal edin.”

“Onun için TTNET ofisinize gitmeniz gerekiyor.”

…………

Bölgemizdeki TTNET ofisinde konuşmalarımız:

“Biz geçen yıl kampanya sonrasında HAZIR NET günlük internet paketine geçmiştik. Bu yıl dondurma işlemi yapılıyormuş. Neden paket değişikliği yapamıyoruz?”

“Efendim, HAZIRNET yeni müşteriler için yapılıyor. Siz eski müşterimizsiniz onun için yapamıyoruz.”

“Peki o zaman o internet hattını iptal edin, yeni bir numarayla hat tahsis edin.”

“Onu da yapamıyoruz. Sizin yeni müşteri olmanız gerek. Yeni müşteri statüsüne kavuşmanız için aradan 3 ay geçmesi gerek. 3 ay sonra T.C. numaranız sistemimizden silinecek, sonra yeni müşteri muamelesi göreceksiniz.”

“Tamam kardeşim, o zaman hattımızı kapatın.”

“Biz hat kapatamıyoruz. Onu çağrı merkezi yapıyor. 444 0 375”

O arada aynı dertten muzdarip, birkaç abone daha derdini anlatmaya çalışıyor. Aldıkları cevap aynı.

444 0 375 hattını 7 defa arayıp, 17 kişiye annemin kızlık soyadını ezberlettikten sonra söylenenler aynen papağan gibi tekrarlanıyor.

“Hattınızı bir yıl sonra yine kullanabilirsiniz”

“Kardeşim ben hattımı şimdi kullanmak istiyorum. Kullanamıyorsam iptal edin.”

“Hattınızı neden kapatmak istiyorsunuz?”

“????????????????”

Şu soruya bakar mısınız?

En sonunda hattımızı kapattırmaya ikna edebiliyoruz. Bize ofise dilekçe vermemiz isteniyor. Zaten o an ofisteyiz ve çağrı merkeziyle konuşuyoruz. Telefonu ofisteki kıza verip, çağrı merkezini onunla konuşturuyorum.  Görevli bayan çağrı merkezindeki kişiye dilekçeyi alacağını söylüyor.

“Peki ben bu telefondan başka bir servis sağlayıcıdan internet hizmeti alabilir miyim?”

“Yok ancak 10 gün sonra alabilirsiniz. Portun boşalması gerek. “

“Bu ne demek?”

“Sizin hat işleminiz şimdi başladı. Ancak 10 gün içinde sizin çağrı merkezimizden arayacaklar. Kapatma nedeninizi soracaklar. Ondan sonra kesin kapatacaksanız, portunuzu boşaltacaklar. Siz de o zaman başka bir servis sağlayıcıdan hizmet alabilirsiniz.”

Sonunda ne mi yaptım?

“Lanet olsun dedim. Bir GSM operatöründen Vınn denilen küçük modemler var ya, ondan aldım. Şimdi eşimle o modemi değişe değişe  kullanıyoruz.”

 

 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..