Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
Okunma Sayısı
309
 

Tualinde imzam olsun

Tualinde imzam olsun
 

Ne haset kadın oldum ben

Her şey MB deki yazarlardan birinin Boş zamanlarında resim yaptığını okumamla başladı İşte kaşıntımın başlangıç tarihi o gündür .

Kıskandım resmen

Ben de resim yapmak istiyorum

Resim hakkında hiç bir bilgisi olmayan ve okul çağlarında tüm resimlerini annesine yaptıran biri olarak bunu na kadar becerebilirim bilmiyorum ama istiyorum işte.

Bazı resim galerilerinde yada sergilerinde Sanatsal resimleri görürüz .Ressam Anlatmak istediği şeyleri renk cümbüşü içinde şifrelemiştir.Bazı geometrik şekiller, desenler falan.... iyice yakından bakarım.bir anlam veremem.bir adım geri çekilip bir daha bakarım....yine birşey yok...geriye doğru iki adım Daha ...Yok...
Ya kafamda hiç bir fikir oluşmaz yada bir kaç seçenek vardır hiç birini dillendiremem ziyaretçilerden biri işitir rezil olurum sonra.

Çaktırmadan arkadaşıma sorarım.

Ne ki bu?

O da sadece benim görebileceğim şekilde bilmiyorum anlamında dudak büker bana.

Hmmm çok güzelmiş diyerek başka bir resime geçeriz sonra

Bu tarz resimlerde bazen renklerin arasına belli belirsiz yerleştirilmiş bildik objelere de rastlarız.

Mesela bir kadeh, bir damla göz yaşı, biraz kan

Acaba ne demek istemiştir ressam ?

Çok içme ölürsün arkandan ağlarlar sonra

Öyle değil işte üç yaşında bir çocuğun bile bakınca anlayabileceği kafa yormayacak resimler yapmak istiyorum ben.

Hem de kocaman ....

Her aşamasında benim emeğim olmalı çok güzel olmasada çıtalarını ben çakmalıyım bezini ben germeliyim renkleri karıştırmalıyım çok severim kızıl ve bakır tonlarını resmimi spatula ile yapmalıyım.ama illede kocaman olmalı

Evimin Salonuna asmalıyım

Belki uçuşan yeleleriyle bir at yaparım.Çok beğenirim atları .Ne asil hayvandır at.

Yada kocaman bir sonbahar resmi.

Sağlı sollu yer yer yaprakları dökülmüş ağaçlarla dolu upuzun bir patika resmime bakan bir kaç adım atsa resmin
içine girecekmiş, yerdeki sararmış yaprakların ayağının altındaki çıtırtısını duyacakmış gibi hissetsin

Yok vaz geçtim.

Haremdeki bir cariyeyi resmedeyim simsiyah uzun bukleli saçları, siyah badem gözleri, minicik burnu , hafif tebessüm eder gibi kırmızı küçük dudakları, başında altınlarla süslenmiş fesi, fesine tutturulmuş saçlarından aşağı akan tülleri Ayağında pembe, ipek ayak bilekleri boncuklarla bezeli şalvarı , küçük ayaklarını süsleyen nakışlı terlikleri, elinde udu.

Ne olmuş yani ? Eşimde arkadaşlarına hava atsın evimizde cariyemiz var diye.

of yaaa offf ne yapsam, nasıl etsem?

Ben resim yapmak istiyorum

Tualinde imzam olsun istiyorum.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

hala ne duruyorsunuz. Madem bu kadar istiyorsunuz. Sevgilerimle...

narçiçeği 
 24.04.2008 3:09
Cevap :
Bazen ileri bakmaktan önümüzü göremeyiz ya benimki de öyle işte sevgiler.  24.04.2008 12:28
 

“ İSTİYORUM DEMEK - Yeterince istersem elde ederim demek “ . En güzel masa örtüsü –gazetelerin - üstünde yapmıştım ilk çalışmamı. “Star” marka yağılı boya – 12 renk,beyaz renkten biraz fazla gidiyor, her kırtasiyede var.Şövale yok, Palet yok, katlanmış gazeteydi ilk paletim. Bir resme bakarak başladım. Çok kolay, denemeden anlayamazsınız… En, en kötü aldığım not resim dersindendir, yeteneğim yok çünkü. Bu notu hiçbir zaman kabullenemedim, intikamım şu an evimin duvarındaki tablolar.

Gül AYAN 
 17.04.2008 10:04
Cevap :
Sevgili Gül Hanım yazımın başında sizden bahsettiğimi anlamışsınızdır sanıyorum.Bende gerçekten resim yapmak istiyorum ama küçük oğlum daha 3 yaşında biraz daha büyümesini bekliyorum çünkü çok yaramaz evde kurabiye yaparken bile onada da bir parça hamur vermek zorunda kalıyorum bir süre elindekiyle oynadıktan sonra sen bırak ben yapayım diyerek benim elimdekini de almaya çalışıyor bu yüzden özlemini çektiğim şeyleri bir bir kaç yıl sonrasına erteliyorum ziyaretinize teşekkürler.sevgiler  17.04.2008 12:25
 

Tuali önce hazır alın, boya tüplerini palet üzerine eleğimsağmanın eşsiz güzelliğinin sizdeki etkilerine göre sıkın... Kural, perspektif hiçbir şeyi düşünmeden içinizden geldiği gibi renkleri yanyana getirin.... Duygularınızın tuâla yansıması en güzel tablo olacaktır; diye düşünüyorum... (Bence resim yapmak, boş zaman değerlendirilmesi olarak görülmemelidir.) selamlar

NEZHAD AGLAĞU 
 16.04.2008 10:04
Cevap :
profilinize bakılırsa bu söylediklerinizi yapmak sizin için nefes almak kadar basit ama benim için öyle değil.o yüzden şimdilik hayal ediyorum sadece,Ziyaretiniz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler sevgiler  16.04.2008 12:20
 

Anlaşılır olan güzel..İnsanlar “bu resimden bir şey anlamadım” diyemiyor da “harika olmuş diyor” .. Siz bakınca görünen şeyler çizin bence de…

Ali Gülcü 
 16.04.2008 0:03
Cevap :
çizmesine çizeceğimde hevesimi kırıyorlar kardeşim sen o resmi yap bende seni anlından öpeyim dedi.  16.04.2008 8:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 92
Toplam yorum
: 536
Toplam mesaj
: 108
Ort. okunma sayısı
: 810
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster