Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Tuba

Tuba
 

sana yalın bir gece yüklerken
elimde zehir bir sevda
dilimde köhne bir söz
aynı keder fakat yüreğimde
farkındayım gülüm, ömür bir sona gitmekte
zormuş aşkının altına koyduğum yüreği kurtarmak
zindan karanlığında,
bir ışık bulmak yıpratırmış adamı
delikanlı sevdalar,
benim gençliğimde kalmış kara gözlüm.
ben seni delice severken,
solarmış bahçemdeki tek gülüm.
hazin sesi yankılansın mahmur bestelerin kulaklarımda
dökülmesin dilimden sana en güzel nakaratlar
bildiğim tüm yangınlar devam etsin içimde
ve ben çıldıran dizelerle baş başa olayım
sen kal yine orada cezam, hükmüm
gelme tüketene kadar beni.
ben ömrüme savurgan bir serseri oldum
senin için roma’dan kalkan uçağı düşürdüm
moralim bozuldu bıyığımı kestim
kavga da ettim tutuklandım
kaşıma dört dikiş aldım, ayağım sargıda
şşşşşt tuba hayat şimdi bir kargaşa
tabloya benzetmiştim ya seni kampüsün bahçesinde
sen de kızmış kafama çam kozalak fırlatmıştın
sonra uzaktan uzağa ayakkabılarımı yaprak alıp yerden
silmiştin
ah unutamıyorum işte ne yapayım söyle onu yapayım
azıcık gülünce sanki yüzün şarap kırmızısı olurdu
bir öpeyim derken benim suratımda bulurdum anlamsız bir
kırmızıyı
gelme üstüme derdin, mesafe bir metreyken
hala resmine dokunurum, hala hayalimde sen bulunursun
bir türlü gerçek olmadın biliyor musun
hava da bozuldu be ya! Sanki yağmur bastıracak
bir de kedi musallat oldu pist gezme ulan
şşşşşşt tuba damarıma basıyorsun bak dayanamam
limon yedim neden benzin sarı diye sorma öyle
kütük gibi sarhoşum cevap veremem sana
ne mi içtim güzelim
dün aşk bana çalıştı, bol bol aşk badesini içtim
seni sırasını hatırlamadığım bir şişenin dibinde gördüm
yine efkar bulaşmıştı bakışlarına
saçların ve yüzün anlatılmaz güzellikteydi
kafa iyi ya… bir türlü bulamıyorum hangi şişeydi yahu
sıkıldım şu arabaların kornalarından
sokakta geçen hava atan kızlardan
bak yine geziyor şu kara kedi pist pist git başımdan
şşşşşşt tuba yakıyorsun beni can yakıyorsun

Denizhan Burhan
AŞKLARA AYRILIK YAĞIYOR -Kitap-

www.denizhanburhan.org

 
Toplam blog
: 55
: 154
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Basın Danışmanı. Medya tanıtım uzmanı ..