Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Mayıs '09

 
Kategori
Eğitim
 

Tübitak’ın düzenlediği ''Matematik Yarışması'' (19 Mayıs İlköğretim Okulu)

Tübitak’ın düzenlediği ''Matematik Yarışması'' (19 Mayıs İlköğretim Okulu)
 

TÜBİTAK- ''Matematik Yarışması'' Ramazan ÖZGÜRKAYA ve Mustafa ASİL ''19 Mayıs İlköğretim Okulu)


TÜBİTAK’ın Matematik yarışması ve geleceğin çocuklarının bugünkü başarısı...

Büyükçekmece 19 Mayıs İlköğretim okulu’nun TÜBİTAK’ın düzenlemiş olduğu Matematik alanında Türkiye ikincisi olması Büyükçekmece'de sevinç yarattı.

Bir devlet okulu olarak özel okulların da katıldığı böyle önemli bir projede Türkiye ikincisi olmanın her şeyden önce büyük bir başarı olduğunu söyleyen 19 Mayıs İlköğretim okulu Müdürü Davut Sağsöz “Bu başarıya imza atan öğretmen ve öğrencilerimi yürekten kutluyorum” dedi.

Milli Eğitim Bakanlığı Tubitak işbirliğiyle bu sene 4. sü düzenlenen yarışmaya. 19 Mayıs İlköğretim Okulu olarak Matematik Öğretmeni Elif DEREOĞLU’nun gözetiminde Ramazan ÖZGÜRKAYA ve Mustafa ASİL‘in hazırlamış olduğu EBOP, EKOKMATİK konulu projeler ile katıldıklarını anlatan Okul Müdürü Davut Sağsöz; “Bundan sonraki hedefimiz Türkiye 1. ciliği Türkiye şampiyonu olmak inşallah Tubitak’a genç bilim adamlarını yetiştirmektir. Okul yönetimi olarak bütün amacımız budur” şeklinde konuştu.

Yarışmaya hazırlanırken Proje Sorumlusu Matematik Öğretmenleri Elif Dereoğlu’nun plan ve programa bağlı kalarak kendilerini Türkiye ikinciliğine taşıdığını ifade eden öğrencilerden Ramazan Özgürkaya; “Projemiz pratiklik bakımından matematik alanında çok büyük önem taşıyan bir proje. Hedefimiz Türkiye şampiyonluğuydu ancak ikinci olduğumuzdan dolayı da mutluyum” dedi.

Önümüzdeki yarışmalara şimdiden hazırlanmaya başlayacaklarını söyleyen diğer yarışmacı öğrenci Mustafa Asil de duygularını şöyle ifade etti; “Bir devlet okulundan Türkiye ikincisi olmak bence çok büyük bir başarıdır. Bizi yarışmaya hazırlayan Okul Müdürümüz ve öğretmenimize sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Hedefimiz bilim adamı olarak ülkemizin adını yurtdışında duyurmak olacaktır.”

Başarılarınızdan dolayı sizleri kutluyor ve daha nice başarılar diliyorum sizlere sevgili çocuklar..

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..