Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
Okunma Sayısı
72
 

TUĞBA EKİNCİ

“BU MESLEĞİ KOLAY PARA SANIYORLAR...”

 

Tuğba Ekinci..

 

O bir Star...

Işığı olan bir yıldız bence.. 

Bence her zaman kendisini iyi bir şekilde insanlara tanıttı...

 

Herkes, bu hayatta yaptığı işlerle konuşulmalı.. 

 

Ben kendisini Gerek Sanatçı kişiliğiyle, gerek karakteriyle çok beğeniyorum.

 

“Condom, Yanma Demezler Yanan Adama... Git Git Gör gününü... 

Hadi Kızım.. ve daha fazlası... “ 

 

Ve son hiti “Para Babası...”

 

Şu sıralar çok sessizdi..

 

Acaba bir şey mi oldu.. 

Derken yeni şarkısı çok yakında çıkacağı haberini aldım..

 

Şarkının Adı “SON DAKİKA...” bence bomba geliyor :)) 

 

Bugün kendisiyle tanışma Şeref’ine Nail oldum :)

 

Röportaj sizlerle..

 

1- Gündem olmak için çabalayan insanlar var camia da.. çok sinsiler bence.. buna yapabileceğiniz en gerçekçi yorum nedir?

 

Gündem olmak isteyen, güzel planlama yaparsa gündem olur.

Bunun adı Sinsilik değil. Bunun adı Meslek.

Bizim için engel olunmaması gereken bir konu haline geldi. 

Herkesin, kendini bi’ yerde.. bi’ şekilde göstermesi gerekiyor.. bu kötü bir şey değil.

Fakat yapış şekli önemli.

Nasıl yaptığı önemli..

Zekice olması lazım. Yoksa diğer türlü çok basit olur.. Avam olur.. 

 

 

2- Sanat diyoruz, bu çok geniş bir alan..

Sizin yaptığınız işi insanlar kolay sanıyor..

Ağızlarında sakız var gibi konuşuyorlar..

Doğruları anlatmak için kendimizi yormamız gerekiyor mu? Yoksa daha farklı bi çözüm üretmemiz gerekir mi?

 

Dışarıdan kolay görünebilir insanlara..

Günümüzde herkes şarkı çıkartıp, klip çektiği için herkesin bu işi yapabileceğini zannetmeye başladı insanlar.. bu iş sadece klip çekmekle ilgili değil. 

Yıllarınızı alıyor.. 

Yıllarca aynı kişileri, aynı kitleyi kendinize çekmek kolay değil. 

Zamanla kitleler değişiyor.. yaş grupları zamanla büyüyor.

Daha alt kesime hitap etmeniz gerekiyor.

Böyle düşünmeleri lazım. Sadece sahne dans olarak değil. 

Bir insan 10 - 15 - 20 yıl boyunca nasıl kendinden pay biçerek her yaş grubuna Nasıl hitap edebilmiş diye bakmak gerekiyor.

Bu yönüyle bakmaları lazım.

Sadece; dans, kareografi, şarkı söylemek gibi değil..

Çünkü senelerce aynı işi yapıyoruz.

Bu sadece dansla alakalı olamaz.

 

 

 

3- Yemekler insan ruhunu yansıtıyor bence.. sizin ruhunuzu yansıtan en baba yemek nedir?

 

En baba yemek.. ben Yeşillik hastasıyım.

En baba yemeğim, Semizotu ve Yeşil Fasulye (Gülüyorlar)

Bunlar benim baba yemeğim..

 

Başka bir şey yok mu? Günlük olarak..?

 

-Makarna :) (Domatesli, Maydanozlu)

 

 

Ara Soru ; Hayatınız boyunca tamam doğruyu buldum işte..! Dediğiniz birisi ile hiç karşılaşmadınız mı? 

 

Karşılaştım ama, Aşkın ömrü 3 sene 4 sene..

Aşkın ömrü 3-4 sene sürüyor.

 

Peki sonra?

 

-Ayrılıyoruz. Bitiyor..

 

Aşk bence sonsuzdur...

 

-Bulamadım. Ömrümün sonuna kadar yaşayacağım aşkı bulamadım ne yazık ki.. belki bulurum. 

 

Hiçbir yerde mi yok?

 

-Hiçbir yerde bulamadım.

 

Peki sizce neden bitiyor..?

 

-Aşk bitiyor.. elde avuçta hiçbir şey kalmıyor.. birbirimizi çekecek bir şey kalmıyor karşı tarafla.. 

 

“ ARADA Kİ O ENERJİ BİTİYOR...” 

 

4- Çocuklar için en iyi rol modeller Anne ve Babadır.. Sizin rol modeliniz kimdi? Neden?

 

Benim rol modelim hiç kimse.

 

Neden? 

 

Kendi kendime bu rol model oldum.. :))

Benim rol modelim, annem ya da babam değil. Hepsi çok tatlı insanlardı. Fakat ben özellikle annemi ya da babamı rol model seçtim diyemem.

 

Ara soru.. : Aslında durum sizle alakalı değil, onların zamanında kendi karakterini size aşılamamış olması şeklinde yorumlayabilirim ben...

 

Onların özelliklerini aldığım yönler var.. hepsi çok başarılı insanlar. Babam inşaat mühendisi idi.. (Rahmetli)  Annem baş hemşire idi. (emekli)

Çalışkanlıkları diyebilirim. Annem hep çalıştı. Babamın durumu iyi olduğu halde kendi ayaklarının üstünde durdu.

Bende de aynı huylar var.. 

Aşırı temizlik yaparım, bu huyumda anneden...

Yemekler yaparım o da anneden aldığım bir özellik.

Babam çok olumlu bir insandı, babamında bu yönünü almış olabilirim. 

 

 

5- Bazı insanlar çok megoloman.. Evine kendi resmini yaptırtıp asanlar var..

Bence bu durum “mükemmelim” demekle aynı şey.. ama kusursuz insan yoktur. Yanılıyor muyum?

 

Bende hiç resim yok :)) benim evimde hiç kendi resmim yok. Duvarlara kendimi asmışlığım yok.

Komik geliyor bana..

Bunlar padişah sultan hareketleri..

 

Ara soru: Bana da garip geliyor, yani soruyorum bazen.. sen Atatürk’ müsün de.. kendi resmini yaptırıyorsun..?

 

Yaşlandığımızda yeğenlerimiz ya da torunlarımız yaptırırsa güzel olur.. 

 

 

 

6- Bir Adamın Delikanlı olduğunun en harbi kanıtı sizce nedir?

 

Bir adamı delikanlı yapan şey, para harcarken.. bütün parasını göstermemesi lazım.

Çıkarıp parası gösteren insanlar var. Onu hiç sevmem.

Bir de tabii ki koruyup kollamayı bilmesi lazım.

 

 

7- Gelelim yeni şarkıya... Hikayesi nedir?

Neler oldu bu süreçte..? Benim gördüğüm ilk şey değişiminiz... Sizce neler oldu?

 

Yeni çıkacak olan işimin adı “Son Dakika..” 

çok spor yaptım.

Diyet listemi, yemek şeklim, hayat biçimimi değiştirdim.

1 yıldır bu projeye hazırlanıyorum.

Bambaşka bir Tuğba Ekinci oldu :)

Fazla Fit.. Fazla Dans figürleri sergileyen.. müziğine çok uygun hareketler yapan, bir kadın.. :)

 

 

8- Bir çocuğu anlamak için empati şart diyorum.. Sizce psikologlar hangi yöntemi kullanmalı bu süreçte?

 

Gençlerimizde hiperaktivite çok fazla var.. 

herhalde hormonlu yiyeceklerden kaynaklı olabilir..

Onun dışında Anneler, iyi tarif etmeli çocuklarını doktora.. “Benim çocuğumun doğuştan bu tip sorunları var...” gibisinden.

Bu tip şeylerini ben anlayamıyorum.

Bana yardımcı olur musunuz?” Gibisinden..

İlk aileden temel alması gerekiyor doktorun neler olup bittiğini..

Eğitim sistemi de çok önemli biliyorsunuz.

Bunlara dikkat edilmesi yeterli diye düşünüyorum. 

 

Ara Soru: Peki hayatınız boyunca 1 ya da 2 çocuğu evlat edinmeyi düşündünüz mü?

 

Hayır.. Yeğenim var, o bana yetiyor :)

 

Vee Son Sorum... 

 

9- Ben hep şunu derim “Taklitler her daim aslını yaşatır...” Var mı çevrenizde sinsiler..? Onlara mesajın nedir?

 

Valla görmedim. 

 

Hiç mi yok yahu? (gülüyor:) )

 

Vardır da benim dikkatimi çekmedi. Belki vardır benim yerimde olmak isteyen.. ışıklar altında görünen, gibi değil hiçbir şey.. her şey zamanla oluyor..

 

 

 

Röportaj - İHSAN TEKİN. 

 
Birgül EKİM bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 22
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 88
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster