Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '18

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
Okunma Sayısı
155
 

Tuğba Yurt'la Hem Röportaj Hem Konser!

Tuğba Yurt'la Hem Röportaj Hem Konser!
 

Tuğba Yurt (Şarkıcı)


Röportaja 1 saat kala ben Çınarcık ButterFly Kafe'de son kontrolleri yapıyordum. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, kart geçmeyen yer varmış, Çınarcık'taymış! Hem de 2018 senesinde 2023 arifesinde! Artık takdiri size bırakıyorum.
 
Konserin verileceği kafeye geçtim, Kaktüs'e. Bir heyecanlandım, bir heyecanlandım anlatamam. Kalktım elimi yüzümü yıkadım. Yaparsın İsmail sen dedim! Saat geldi çattı mı? Tuğba Hanım'ı görür görmez bana bir şey oldu. Bildiğin zangır zangır titriyorum. Ona da söyledim ama. O kadar insanla röportaj yaptım, hiçbirisinde bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum, herhalde aynı burçtanız ondandır dedim. Tuğba Hanım da hak verdi bana, sakin ol ya "burçdaş" dedi.
 
15 dakikalık bir röportaj yaptık. Ama şahane oldu o kadar keyif aldım ki mutluydum. Tuğba Hanım'a klasik sorular sormayı sevmediğimi söyleyince "emeklerine sağlık, gerçekten çok beğendim" dedi.
 
Daha sonra konser için kulisten bar kısmına geçtim. En öndeki masalardan birinde durdum. Kadın bir dj vardı, Tuğba Hanım'dan önce milleti coşturuyordu. Onun da performansını beğendim ama yabancı şarkıları hariç! Daha sonra Dj Cihat Pala'yla birlikte Tuğba Hanım sahneye çıktı. Bayağı eğlendik, ben de tabii her konserde olduğu gibi oynuyorum. Yerim de duramam ki! Ee konser bu oynamaya gidiyorsunuz. Oturmaya veya tren izlemeye değil. Hep söylüyorum onu YouTube'dan da yapabilirsiniz. Masamda kimse yok. Tek geldim ama ben tek de eğlenebilen bir insanım. Hazır konusu açılmışken sinemaya da giderim, alışverişe de konsere de! Ama tabii yanımda sevdiğim birisi olsa daha çok eğlenirdim.
 
Ben bütün şarkılarda dans ediyorum falan yan masadaki kız sürekli ters ters bana bakıyor, yanındaki sevgilisine söylüyor. Ben tabii kimseye aldırmadan eğlenmeme devam ediyorum. Oynarken kimseye dokunmuyorum, temas etmiyorum rahatsız hiç etmiyorum. Zaten yanımdaki masalarla da aramızda boşluk var. Hatta bir tane çocuk geldi video çekebilir miyim masanızda dedi tabii ki dedim. Video çektikten sonra da masadan ayrılmadı belli ki önden izlemek istiyordu konseri. Ona da sesimi çıkarmadım. Başkası olsa sen benim masamdasın diye kavga bile çıkarırdı.
 
Konserin ortalarına doğru yanıma çalışanlardan birisi geldi. Şikayet var, yan masaları rahatsız ediyormuşsunuz dedi! Neeeey? Ben dedim Tuğba Hanım'la röportaj yaptım, kendisi konseri izleyebileceğimi söyledi, ben de seve seve kaldım dedim. Bir başka çalışan geldi sonra ilk gelenin üstüydü anlaşılan. Ona da anlattım durumu, ben bir şey yapmadım ki kendi kendime dans ediyorum dedim. Bana ne dese beğenirsiniz. Bir daha şikayet gelirse seni masadan alırım. Çıkmıyorum kardeşim dedim. Sinirlendim ben tabii gittim Baran Bey'e anlattım. Sağolsun hiç takmadı! Sonra diğer bir arkadaş vardı biz kulisteyken adını bilmiyorum. Kuliste gördüğüm için derdimi ona anlattım. Ben kendi kendime oynarken kimseyi rahatsız etmezken beni nasıl şikayet edebiliyorlar dedim.O da sağolsun başka masaya oturttu. Ama ne masa! Sahneye daha yakın. İnsan bazen diyor ya her işte bir hayır vardır.
 
Oturdum, sinirlenmişim, sakinleştim. Beni dinleyen çocuk, ne bekliyorsun ki Çınarcık işte dedi! O zaman anladım, demek ki buranın insanı böyle ve bu Yalova'da konsere gidilmez. Ama ne bileyim ben her akşam Çınarcık'a gelmiyorum ki! Ona da röportaj var diye geldim. Böyle olacaksa kalkıp gideyim ben rezil oldum dedim. Sen burada otur dedi bana. Sahneye yakın olduğu için hayhay, sesimi çıkarmadım ben de. Sonra dedim ki İSO, sen neden onların amaçladığı şeyi yapıyorsun ki hem de sahneye daha yakınsın, kalk daha çok oyna. Kalktım daha çok oynadım. Ara ara da şikayet edenlere, çalışanlara baktım ki sizin istediğini yapmam aksine daha çok oynarım demek istedim. Kimse için keyfimi bozamam valla.
 
Eğlendim mi eğlendim! Çocuğa da söyledim, taciz edersin rahatsız edersin temas edersin, şikayet edersin haklısın! Ben olsam ben de ederim. Ama taciz yok, temas yok, rahatsızlık yok. Çocuk tek başına gelmiş kendi kendine oynuyor, eğleniyor. Sen benden ne istiyorsun? İnsanların birbirlerine tahammülü yok. Etrafta eğlenen insanlar görmeye katlanamıyorlar. Kendisi mini eteği giymiş, pespembe bir de elbisesinin rengi, vücuduyla dikkat çekmeye çalışıyor, oynamıyor da! Ee yani ben olsam, ben de beni kıskanırdım. Ayrıca Çınarcık Kaktüs Kafe'ye bir daha ne giderim, ne de yanından geçerim. Para verdiler diye onların dediği oluyor. Ee o zaman herkes birbirini şikayet etsin, ben yan masayı edeyim o masa diğer masayı etsin. Ortalıkta kimse kalmasın! Ayrıca böbürlenmek için söylemiyorum da ben kaç konsere davetli gitmişim, kaç ünlüyle bir araya gelmişim, kaç defa barda, konserde oynamışım insanları rahatsız etmemişim de sana noluyor? Sen kimsin derler adama! Sen paranla gelip, kök gibi dikilirsin, ben röportajımı yapar, fotoğrafımı çektirir, bedava konseri izler, yerimde durmam ve senden daha çok eğlenirim. ;)
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 146
Kayıt tarihi
: 21.07.17
 
 

"Ünlülerle röportaj yapan, röportajları yerel gazetelerde ve dergilerde yayınlanan, gazeteci olma..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster