Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

tuhaf duygulardayım, adını sen koy.

tuhaf duygulardayım, adını sen koy.
 

Bu gün çok tuhaf duygular içerisindeyim...

Canım kıyasıya sarhoş olmak istiyor,

Kadehlerin dibinde ayılmak istiyorum, olmuyor.

Güneşin karanlığında IŞIĞIMI arıyorum.

Gönlüm burulmuş aşk cenderesinde seni arıyorum.

Dermansız dertler de neymiş sensizliğin yanında...

Yağmur altında adını anmaktan çatlamış dudaklarım,

İlkbahar da kar yağmış saçlarıma YAZIMI arıyorum.

Ulaşamadan yaşamak ne zormuş, halbuki elimin altında,

Bak çiçeklerime açmaz olmuş verimli gönül bağımda...

Duvarlar üstüme geliyor sensizlikten boğuluyorum,

Mehtaplı gecelerde kayboldum SEVDİĞİMİ arıyorum.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..