Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Tuhaf Hikaye

Tuhaf Hikaye
 

''O kendi cennetinde.....''


Yıllar önce; yazın başları, günlerden cuma

Üsküdar'da bir evde, annem gebe; tarifsiz acılara..

Yanıbaşında sadece yaşlı komşu kadın;

Çok değil birkaç ay önce uğraşırken yitip gitmem için karanlıklara,

Şimdi, '' Al bu dünya Al senin olsun!'' der gibi ebe o kadın; sancılı doğumuma.

Sabahın beşinde doğmuşum; katilim olacakken ebemin kararsız kollarına,

Tam da uygun bu hayatın kurallarına.... 

Çenemde meleklerden kalma bir iz; beni ötekilerden farklı kılan

O iz ki ; kainatın sırrına haiz, yıllardır var olmakta....

..................................................................................................................

Elimde eski bir fotoğraf, götürür beni böyle uzak anılara

Soluk karanlıklarından geçirip zamanın, o küçük kızın yanına

Koyup başımı omzuna, düşünürüm kendimi orda

Acısın isterim bana, ağlasın hatta

Okşasın  saçlarımı, geleceğinden bihaber parmaklarıyla

Artık çok yabancı oysa ruhu; benim tüm varlığıma

Okşarken saçlarımı gülüyor bana:

'' Senin ki tuhaf bir hikaye, hadi git cennetimden kendi cehennemine!''

Gidiyorum. Takılıyor saçlarım ellerine ama kurtuluyor benden,

O hala aynı masumiyetinde...

Bense artık ondan çok uzaklarda....

Kim hikayesinden memnun, cennetinden uzakken cehenneminde ?....

https://www.youtube.com/watch?v=6qRQm2QXDAs

 
Toplam blog
: 110
: 1076
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Dünyanın kirletemediği bir lotus... ..