Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Tuhaf milletiz vesselam...

Tuhaf Milletiz Vesselam!.....

Biz Türk Milleti tuhaf insanlarız. Ne zaman sevinip, ne zaman üzüleceğimizi bilmeyen bir toplumuz. Hangi değerlerimiziz diğerlerinden daha önemli olduğunu bilemiyoruz. Bunun son örneğini ise geçtiğimiz günlerde yaşadık.

Bu örneği sizler ile paylaşmak istedim.

Ülkemizin Milli Futbol takımı Avrupa Şampiyonasında Göğsümüzü kabartan mücadeleler veriyor. Biz Türk Milleti olarak bu takım ve bize yaşattığı manevi hazdan dolayı gururluyuz.

Gururlu olmamız da gerekir diye düşünüyorum.

Fakat her ne hikmet ise bir takım medyamız reytinglerde “ yaprak dökümü” dizisinin Ferhunde ‘sinin sevişme görüntülerinin daha yüksek olduğundan bahsetti.

Demek bazı insanlar için Ferhunde ‘nin sevişme görüntüleri milli ve manevi değerlerimizin önüne geçiyor. Alın size bunun en güzel örneği.

Kimse milli ve Manevi değerlerimizin önüne geçemez.

Bütün dünyada Türk Milletinin manevi ve milli değerlere verdiği ne kadar önem örnek gösterilir. Türk milletinden söz edilirken ilk önce bu değerlerden bahsedilir. Bu da bizim için ayrı bir gurur meselesidir.

Dünya bu konuda bizleri örnek alırken, bizler ise bir takım medyanın yönlendirmesi ile el alemin sevişme görüntülerine odaklanıyoruz.

Medyamız, yayınlarında milletimizin milli değerlerine gereği kadar önem vermeli ve toplumun sevinçleriyle sevinen, üzüntüleri ile üzülen bir yol izlemelidir diye düşünüyorum.

Madem ki her şey bu ülkede millet adına yapılıyor, o halde millete ters gelen sahneleri ve düşünceleri öne çıkarıp, milli değerleri geri plana düşüren bir düşünce, hiçbir şekilde Yüce Türk Milletinin manevi değerleriyle ölçüşemez.

Ben üzerinde terleri ile ıslanmış Milli Forma ile Mücadele eden yiğit Türk evlatlarını yürekten kutlarken, tasvip etmediğim görüntüleri manevi ve milli değerlerimizin önüne geçirmeye çalışanları ise yürekten kınıyorum.

Basın milletin sesi, gözü, kulağı ve duygularının tercümanıdır. Milletin duyguları ile oynama lüksüne sahip değildir, olamaz da.

Ben Çek Cumhuriyeti karşısında Milletimizi tek yürek olmaya davet ediyorum. İnanıyorum ki bu Milet tek yürek, tek bilek olarak bir üst tura çıkacaktır. Bu yazı yayınlandığında inşallah bir üst tura çıkmış oluruz.

Bakalım o zaman hangi sanatçının sevişme sahneleri ön plana çıkacak.

Biz yine de milli takımımızın yanındayız, bazılarına rağmen.



 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..