Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Tükeniyor sevgiler!

Tükeniyor sevgiler!
 

Tükeniyor sevgiler. Aşkın anlamı değişiyor gitgide. Yürek yaralı olunca bir de, çekilmiyor hayat!

Kötü olmamalıydı her niyet, kötüye yorulmamalıydı her rüya; bir de sorsan: "Benim kalbim kötüymüş" güya.

Ben o kadar görmezden gelirken hayatın bana olan ihanetini, o bana her zaman gösterdi -elinden geldiğince- en kötü günlerini.

Sadece bana bildirdi hayat, hainliğinin arzuhâlini. Sadece bana... Kimi zaman o bana arz etti, gereğini ben yaptım; kimi zaman sadece rica etti sorgusuz sualsiz bilgilerime.

İlgisizliğim çözüm değildi; ben doğru yaptıkça o sildi beni kendinden; sadece doğrular yetmiyordu oysa; yanlış da yapmak gerekiyordu dilinden dökülmek için. Üç yanlış bir doğru ettiğinden, ismini zikretmiyordu kimse takdire şayan olunca işlerin. Böyle ayan olunca hâlin, bir tek dilin kalıyordu geriye sesini duyurmak için. Bir tek dilin...

Aşkın dilinden anlamıyordu kimse, tükeniyordu sevgiler; yürek yaralı olunca bir de, çekilmiyordu hayat...

Ama ben, yine de yaşıyorum bu hayatı; hayata rağmen; sırf hayata inat..!

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..