Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Tükenmiş cümleler sonuyum

Sevdaları gözlerinde bıraktım

Ufuk çizgisi benim şimdi

Dağları bir çırpıda geçtim

Yağmurlardan ıslattım dudaklarımı

Tut ellerimi döv demir örsünde

Bırak gideyim.

Çiçekleri sağanaklara bıraktım

Fırtınayla sel oldum şimdi

Bir garip türküydüm bulutların dilinde

Bir dizede takıldı sözcüklerim

Yerden yere vurduğum umutlarım

Tükenmiş cümleler sonuyum

Hece- hece bitiyorum.

Bir türkünün son aralığıyım

Perde- perde mızrap eskitiyorum

Neredeysen orada kal

Ben gelemiyorum.

Bırakma, gideyim dersem

Gideyim dersem, bırak gideyim

Son caddenin çıkmaz sokağıyım

Gelirsen sokağın başındayım.

 
Toplam blog
: 24
: 407
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

1959 Şanlıurfa doğumluyum. Beden eğitimi öğretmeniyim. Çocuk yaştan bu yana spor, resim ve şiirle uğ..