Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tüketici mi ? Tükenen mi?

Tüketici mi ? Tükenen mi?
 

Ülkemin insanlarının güzel hasletlerini, yeteneklerini yazmak ne kadar güzel... Çirkinler olmasa...

Folklörümüz, dünyada beğeniyle izleniyor... Hatta taklit ediliyor...

Mevlana'ya İranlılar sahiplenmişler... Yunanlılar rakılı lokum yapmışlar... Üzerine de Karagöz resmi koymuşlar...

İngilizler Sema gösterileri yapıyorlarmış... İtalyanlar da Doğan görünümlü Şahin'i incelemeye almışlar...

Savaşan Şahinlerimizi almak için sıraya giren ülkeler varmış... Irak'ta gıdadan soğutucuya herşey Türk Malı...

Makedonya, Bulgaristan, Hırvatistan, Rusya, İran, Azerbaycan, Türk çikolatalarıyla ve bisküvileriyle besleniyormuş...

Ve daha yüzlerce güzel haber... Dört '' T ''nin gölgesinde kalmış... Terör , TV dizileri , Türban, Tüketici Kartları (!)

Yine ''Tüketim Manyakları '' Hortladılar... Tarih tekerrür etti...Daha bir ay önce utanarak, kızararak yazmıştık...

İki gün önce, Mersin'de bir büyük market önü , ''Mahşer mi Mahşer !...'' Sürüler görev başında...

Yine Uzak Doğu malları piyasada... Diz Üstü Bilgisayarı satılıyor... Ne satılması kapışılıyor... ''Leeep Tooplaarr ''

Halkımızdan her tip ve gelir düzeyinden insanlar orada... Yine kapılar kırılıyor... Hücuuummm... Allah, Allaaaahhhh !....

Yaşlı kadın kucaklamış, hem de iki tane... Başı kapalı bayan sarılmış bırakmıyor... 'Lap Topunu ''...

Amca Bey, saldırıyor... ''Sıramı aldılar'' diye... Çocuk ağlıyor ezildim diye... Dedem altta kalmak istemiyor...

Evli, bekar, dul, nişanlı, işçi, memur, esnaf, çiftçi, öğrenci, gazeteci, öğretmen... Velhasıl Türkiye orada... Hınca hınç...

Abüzüttün Abiye soruyorlar... ''Neden buradasın'' diye...Cevap veriyor :

''-Ne bileem gardaş...Baktım ki bir galabalığğ...Goştum, girdim araya...Bir gayretle geldüm buraya gatlak !..'

Yani adam ne satıldığını bilmeden...Körü körüne orada...Cebinde kredi kartı ''İşlem ''Bekliyor...

Malın garantisini, güvenilirliğini soran yok...Hatta içine ''Atari '' koysan yutacak...Yeter ki ''Oradan Boş'' çıkmasın...

Çin'li, Kore'li, Malezya'lı, Tayvan'lı, Taylant'lı, Endenozya'lı...Bilumum akvam-ı Beşer...Orada...

Rezil bir istila sürüyor...Bizim ''Tüketim Manyakları ''Olmasa adamlar aç kalacak...İyi ki varsın tüketici (?)

Bir ay sonra elde kalacak ve çöpe gidecek bu mallar(?)...Servisi var mı soran da yok...Allah büyük !..

Kore'li, Çin'li uyanık...Önce...Milyonlarca motorsiklet ''Kakaladılar'' Ucuzluk vaar...Ucuzluuukk...

Şimdi o motorları, hurdacı bile almıyor...Sokaklara terkediyorlar yavaş yavaş...Eriyoruz yavaş yavaş...

Bankalar, şişkin hazinelerini boşaltmak için cazip koşullarda (?) Para satıyorlar paraaa...!

Sekiz ay ertelemeli...Bedava...Faizli...Yeşil...yeşil...liralar...Hepsi senin, koş, vatandaş koşşş...!

Uyanıklar...Çin'de...Kore'de...Tayvan'da...Ev bile tutmuşlar...Çekik gözlü dilberler de ''Promosyon''...

Özel imalat ''Tüketim Manyakları'' Habire ''Klonlanıyorlar''...Amip gibi çoğalıyorlar...Yetkililer seyrediyor...

Sarı benizli ve çekik gözlüler dua ediyorlar .''Allahım bunları başımızdan eksik etmeee !..''

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..