Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

     
    Kategori
    Hızlı Tüketim
     

    Tüketim çılgnlığı

    Tüketim çılgınlığına kapıldığımızın farkında mıyız?  Mesela canımız sıkıldığında kırlara değilde alışveriş merkezlerien gidiyor alışveriş yapıyoruz. Ne derece acaba gerçek anlamda ruhumuzu dinlendirmiş olabiliriz.

    Hızlı tüketimin hiç bir zaman sonu yoktur arkadaşlar 20 binlira da araba alabildiğimzi gibi 500 bin liraya da daha fazlasına da araba alabiliyoruz. Ev 100 binlirya da alabildiğimiz gibi daha bğyğk rakamlara da .İStanbulun en iyi semtinden en lüks evlerden birini aldığımızı düşüelim bu isteğimizin son bulacağını mı düşünüyorsunuz? hayır sonu gelmez ve gelmeyecek.

    Peki bu hızlı tüketimin sonu gelmeycek ise mutlu da olmak istiyorsak ne yapalım? bana göre en yi çözüm ruhn dinlendirilmesi bu alanda çok daha güzel etkinlkler yapılabilir siye düşünüyorum

    Ülkemiz son yıllarda çok değişti ve gelişti bunun farkına en iyi yurtdışında yaşayan vatandaşlarımız şahit oluyorlar. Elimizdekilerin kıymetini bilelim ve değerlermize sahip çıkalım.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 96
    Kayıt tarihi
    : 12.11.13
     
     

    Sdü ilahiyat fakültesi mezunu öğretmenim ..