Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Tüketim manyakları oradaydı...

Tüketim manyakları oradaydı...
 

Şu bizim tüketim manyakları yine coştular.Dinlenmek yok. Kuyruklara devam...Alışmış kudurmuştan beter !

Önce, Ankara ;arkasından İstanbul, Adana derken ucuz Çin malları yine revaçta...

Marketin kapısında oluşan kuyrukların boyu bir kilometreyi bulmuş.

Sabaha karşı dörtte gelip ayakta bekliyorlar. Titreyerek, öksürerek !..

Tam beş saat ayakta ve soğukta...''Plazma kafalılar, kafadan bacaklılar'' ''Plazma, kamera '' alacaklarmış.

Kredi kartları ceplerinde. 'TV'ci kız' yorulmuş, soluk soluğa. Kuyruğun ucundan mağaza önüne 20 dakikada gelmiş.

Güzel giyimli, mantosuna bürünmüş, 50 yaşlarındaki ''Kuyrukçu '' bayana soruyor:

''-Neden buradasınız ? Değer mi bu soğukta saatlerce beklemeye? Yanıta bakın;

''-Ne yapayım ayol! Emekliyim evde sıkıldım. Ben de gençliğimi hatırlamak için geldim buraya.''

Mağaza görevlileri çay ve simit dağıtıyorlar.''Aman ''Kazlar'' uçmasın. Sürüm var sürüm !.

Kapılar açılıyor. Bir koşturmaca, ''Avrasya Maratonu solda sıfır kalır !.. Kavgalar, didişmeler ve de ağlamalar...

Başı kapalılar, başı açıklar, meşin montlular, şemsiyeliler, şemsiyesizler, bilumum ahaliden temsilcilerimiz orada...

Malı kapmış bir ''Kuyrukçu'', ağzı kulaklarında... Kan ter içinde ''Mala'' sarılmış. TV'ci kız soruyor yine;

''-Aldığınız malı kontrol ettirdiniz mi ? Garanti belgesi var mı ?'' Adam sırıtarak yanıtlıyor...

''-Valla ne bilem. Hiç aklıma gelmedi. Vardır zaar!.. Malı gaptık ya önemli olan bu !.. Kih... Kiiihh!.. ''

Yarın evde kontrol başlayacak... Ya bozuksa... Türk'ün tesellisi hazır... ''Allah'a havale etmek !..''

Adamın biri de hızını alamamış '' Teşhir malı plazmayı '' kucaklamış...'' TV'ci kız soruyor...

''-Bakıyorum , vitrindekini kapmışsınız...Ya bozuksa...Almanız şart mıydı ? '' Aldı sözü ''Kuyrukçu ''...

''-Valla boşa mı bekledim bu kadar... Başka da kalmamıştı. Gaptım bunu. Sağlamdır sağlam... Allah bilir!''

''-Taksitle abla! Bedava, bedavaa!..''

''-Valla baktım bir galabalıgh!.. Ben de geldim, girdim guyruğa!.. Ayıp olmasın diye!.. Kik..kıııhhhkgh!..''

Bir telaş... Pür telaş... Aman yarına yetişsin de ''Esra Ceyhan 'ı daha yakından izlesinler.

Armağan, Bülent'le barışmış. Dans edeceklermiş. Hem de canlı yayında... Zekeriya Bembeyaz da orada !..

Batan geminin malları koşun!.. Sarı benizli''Çekik gözlü ''adamlar, Çin'e telefon ediyor. Daha çok mal!..

Bir evde buzdolabı boş. Varsın olsun. Beş TV gerekli her odaya. Oturma odası Seda Sayın Aplamızın...

Yatak odası ''Binbir Gece'lik ''. Mutfak, ta ''Kuşum Aydın'' Lahana saracak..

Salonda :''Bitmeyen Yaprak Dökümü''.. Sırada, '' Brezilyalı Sinekli Bakkal!.. '' Az sonraaa !..

Sırtına giyecek paltosu yok; ama en kralından üç adet cep telefonu cepte... ''Borç yiğidin kamçısı !..''

Hergün 50 mesaj geliyor ''Ceplere...'' Koş vatandaş ...koş...Bedava kredi bizde...''Kazlara özel indirim bizde !..''

Tatlı tatlı yemenin acı acı ''Öksürmesi '' olacak haberleri yok !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..