Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Tülbent

Tülbent
 

http://3.bp.blogspot.com


Oyaladım kenarlarını hayatın,

Ya da oyalandım kenarlarında

Saç köklerimden attım anıları

Damla damla boşalttım zihni

Sıcağı bastı yenilgilerimin

Salıverdim düğümünü aklı oyalı tülbentimin

savurdum saçlarımı serinine kaderin

kucağıma serdiğim hayatta

gözlerinin rengi oyalar

gülüşünün çiçeği oyalar

az rüzgarda kaldı tülbent

az rengi ağırdı bensizlikte

uzandı ellerim yeniden

güneşe karşı çıkış bu,

katlandı çapraz uçları üst üste

hayat üçgeni başıma dolandı

Alnımın ortasına oyasız

Yeni hayat kaldı

Terleyip sıkılana kadar

Çözülüp hayat uçmamalı.

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...