Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hırçın denizin asi çocuğu!!!!

http://blog.milliyet.com.tr/tutuklum_bjk

13 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Tülden gece!!!

Tülden gece!!!
 

Gunes batmak uzereydi. Denizin ustune dusen isıklar her an biraz daha kizariyordu. Gokyuzu kizil bulutlar kizil, sularsa yaniyor gibiydi. Tepelerin ardinda kaybolmak uzere olan gun, butun guzelligini sergilemek ister gibi her nesneye once isigini, sonra sicakligini veriyordu. Nesli gozunu alamiyordu uzaklardan , denizle gogun birlestigi cizgide takilip kalmisti bakislari . .Hafiften bir ruzgar yaramaz cocuklar gibi saclarini dagitip duruyordu..Sahil seridinde ki tum evlerin pencerelerine vuran aksamin kizilligi ile, evler de alev almis gibiydi. Her sey yaniyordu.Bu sehir , bu gok, bu deniz, alev alev yaniyordu.. Topuklarinin kaldirimda cikardigi ses kursun gibi beynine isliyor, .Yok olmak istegi benligini kavuruyordu .”.Hani su taslarin arasinda eriyip kaybolsam” dedi . yavasca onunde ki banka coktu. Dizleri titriyordu .Gozlerinin takili kaldigi ufukta .o olmayan ama var gibi gorunen cizginin icinde kaybolsam , erisem bir isIk gibi yitip gitsem dedi.Ela gozleri
boslukta asili kalan kandili andiriyordu.

Cantasindaki. zarfi elleri titreyerek acti.Bir kez bir kez daha okuduklarina inanmakta gucluk cekiyordu.Tahlil sonuclarina bakti bakti yanlis degildi okuduklari gercekti “bir yanlislik yok, yok iste dedi .O nu kaybedecegi gercegi yuregine sIkilmis bir kursun gibi acitiyordu canini.Ellerini karninda oksayarak dolastirdi. Yuzunu hic goremiyecegi yavrusunu boyle oksayarak onu teselli etmek istiyor, ”nasil olursan ol seni seviyorum ve senden ayrilmak istemiyorum, beni duyuyosun” dimi derken gozlerinden akan yaslara engel olamiyordu artik..Damarlarinda ki zehir, sanki gozlerinden yaslarla akip gidiyordu. “ Kemal , yanimda olsaydin simdi basimi omzuna koyup oyle aglayabilseydim .Beni teselli etseydin guc bulsaydim sicakliginda , sakin ol Neslim ben yanindayim bak deseydin.oysa simdi yavrumu da yanina aliyosun, beni, beni niye birakiyosun burada, ne icin ?kimin icin yasiyorum ben? .”icinden bu kelimeler bir sesiz bir ciglik gibi dokuluyordu .Kiraz rengi dudaklar morarmis
, kucucuk elleri titriyordu , saci basi dagilmis perisan bir haldeydi .Onu goren hic kimse sekiz ay onceki Nesli olduguna inanmazdi. Nasilda mutluydu . Her sey ne guzel baslamisti .Kendini ruyada gibi hissettigi sadece iki ay .sadece iki aydi..Dusundu sadece iki ay mutlu olabilmek icin koca bir omur yasamaya deger mi ustelik hasretle
..
Hava artik iyice kararmaya baslamisti ..alevler pencerelerde sonmus ve gunes tepelerin ardinda kaybolmustu .Sehir kendi halinde akip giden bir nehir gibiydi yine caddelerde. Laboratuardan sahile kadar saatlerce yurudugunden olmali ayaklari sismis ayakkabisi dar geliyordu .Boynundaki fulara eli gitti birden kemal hediye etmisti seyahatlerinden birinden gelirken getirmisti, eli degmisti ya esarba kutsal bir emanet gibiydi onun dokundugu her sey .Bir bicak daha girdi yuregine ..gunlerdir cektigi sancilar artik acitamiyordu bedenini .cunku daha korkunc acilarin icinde eriyordu kivranarak..” eve gitmeliyim diye dusundu oturdugu banktan kalkti, kurulmus robot gibi hareket ediyordu eteklerini duzeltti” Guzel guzel essiz bir gece olmali, hazirlanmaliyim dedi . Kaldirimlarda ruh gibi suzulurken.artik topuklarinin asfaltta cikardigi sesi de duymuyordu.. Kemal beni guzel gormeli ve guclu boyle onu uzuyorum..hem beni merak ediyordur simdi diye gecirdi icinden
saatler oncesinden daha iyi hissetti kendini karar vermis olanlarin huzuru yansimisti sanki huzunlu yuzune..Bir kadin geciyor du simdi caddelerden yasadigi dunyaya ait hicbir sey hissetmeden ..

Caddenin kosesine geldiginde karsi apartmandaki kendi dairesini penceresine bakti kemalle Gulsen’i onu bekliyordu pencerede.ici kipir kipir oldu..gulumsedi ..farkinda olmadan hizlandi adimlari artik kendi kontrolunden cikmis gibiydi . asansorun dugmesine basarken elerlide titremiyordu artik.
Kapinin zilini caldi birkac kere baba kiz oynuyorlar beni duymadilar diye gecirdi icinden .anahtarini cikardi kapiyi acti.icerden ikisinin de sesleri geliyordu civil civil .Ayakkabilarini cikarmak istedi sanki yapismis gibiydi bir hareketle cikartabildigi ayakkabilari ayaklarina yapismis gibiydi olanca gucuyle cikartmaya calisti kan icindeydi topuklari ve parmaklari elleri ile ogusturdu islanmis dedi terden olmali ayaklarim ne de cok terlemis …evin ici karanlik isIklari da yakmamislar kendilerini unutuyorlar oyuna daldiklarinda ah canlarim benim diye dusunerek salona girdi .Ikiside Nesli’yi fark etmemisti
Ikisini de uzun uzun seyretti oturdugu koltukta nefes almadan . Bu guzel anlarini bozulmasindan korkar gibiydi ..oda soguktu karanlik iyice cokmus sokak lambasinin isigi iceriye suzulmese goz gozu gormeyecek bir haldeydi usulca tv nin yanindaki cd kutusuna uzandi aradigini bulmanin sevinci ile butona basti simdi muzigin sesi ile onlari seyrederken sonsuz huzurla doldugunu hissetti ..eli komidinin ustundeki ilac kutusuna gitti sesiz olmaliyim dedi oyunlari bozulmasin agzini icinde bir suru leblebi cigniyormuscasina hisseti birden cok da severdi leblebiyi ..cocuklugu gulumsedi bu kez karsidan ..Tulden bir gece agir , agır cokuyordu tum hafifligi ile neslinin ustune....

 
Toplam blog
: 23
: 848
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

Ben gezmeyi eğlenmeyi öğrenmeyi ve hayata bağlı yaşamayı seven biriyim. Ülkeme ve vatanıma bağlı ve ..