Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '18

 
Kategori
Anneler Günü
 

Tüm Annelerimizin Anneler Günü Kutlu Olsun

Tüm Annelerimizin  Anneler  Günü   Kutlu   Olsun
 

Cennet Annelerin ayakları altındadır. Hz. Muhammed (a,s,)

Annelerimiz için birçok sözler, şiirler, türküler yazılmış ve şarkılar bestelenmiştir. Şairimizin biri şöyle diyor:

ANA BAŞA TAÇ İMİŞ
HER DERDE İLAÇ İMİŞ,
BİR EVLAT PİR OLSA DA
ANAYA MUHTAÇ İMİŞ


Bizleri bin bir cefa ile yetiştiren terbiye eden ve de bugünlere getiren annelerimiz değil midir?

Anne ölüm bir kar gibi yağsa da ayakuçlarına ben ayaklarının altındaki cennette üşümek istiyorum” diyenlere hak veriyor ve bu güzel sözlerine katılıyorum.

Bana dünyayı kucakla deseler, ben gidip anneme sarılırım.

Çocuk annesinden azar ve dayak yediği halde yine ağlarken  en çok kullandığı  kelime “ anne” sözüdür… Bu söz bir çocuk için aşktır.

Annesiz ev ıssız geceye benzer.

Ağlarsa anam ağlar, kalanı yalan ağlar…

Annesiz ev meyve vermeyen ağaca benzer.


Ana gibi yar, Bağdat gibi diyar olmaz. Benim bildiğim bir şey var   en güzel sevi  annenin sevgisidir Bu sevgi dünyaya  bedeldir  ve de bu sevi   para ile alınmaz..….

 Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi, çünkü ben annemi gülerken de gördüm, ağlarken de.

Bana mutluluğu anlat deseler; “Annem Yaşıyor” der susarım.Bir kadını süsü ve makyajı değil,anneliği güzelleştirir. Kadınlar zayıftır ama analar kuvvetlidir.

Annelerimiz için daha başka güzel sözler ve deyişler de vardır. 13 Mayıs 2018 Pazar günü ANNELER GÜNÜ olarak kutlanıyor. Bu duygu ve düşüncelerle tüm annelerimizin ellerinden saygıyla hürmetle öpüyorum. Vefat edenleri rahmetle anıyor, hasta olanlara acil şifalar diliyorum. Genç annelerimize de hayırlı ve başarı dolu yıllar diliyorum.

Sözlerimi evimin orta direği ve benimle birlikte yanım asırdır yaşayan sevgili eşim için yazdığım bir şiirimle sözlerimi bağlamak istiyorum.

GÜN SENİNLE GÜZEL

Tarihe yazmış senin adını
Gün seninle güzel evin Kadını
Gönlüme kazmışlar değer yapını
Gün seninle güzel evin Hanımı

Gitmeni istemem zamansız erken
Kavgasız güzelce yaşamak varken
Seni incitmesin dil diken diken
Gün seninle güzel evin Kadını

Adını yazmışlar  tunca, mermere
Ressama,şaire, bunca esere
Layıksın  her zaman gonca güllere
Gün  seninle  güzel  evin Hanımı


Desende, gergefte göz nurusun sen
Mutlu yuvaların huzurusun sen 
Bu güzel vatanın onurusun sen
Gün seninle güzel evin Kadını

Güzelsin, iyisin dilber gibisin
Soframda tat veren biber gibisin
Kimi zaman bana GÜLER gibisin
Gün seninle güzel evin Hanımı

                             Abdülkadir GÜLER

                   Eylül Sonrası  / şiirler- Söke 2016






 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..