Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

10 Nisan '08

 
Kategori
İnternet
 

Tüm Blog Yazarı Arkadaşların Dikkatine!

Tüm Blog Yazarı Arkadaşların Dikkatine!
 

Blog yazan bütün arkadaşların, menfaatleri açısından, okumalarında fayda görüyorum... Bir konuda bilgi vermek gereği duydum... Belki uyarmak, belki uyandırmak, belki de farkettirmek... Bu hususta, şahsen bilgilendirdiğim arkadaşlar da oldu gerçi ama bir de genele yazayım dedim...

Ben de bir arkadaşın, tanımadığım bir okuyucunun mesajıyla öğrendim. Belki bilenleriniz de vardır... Kimbilir, belki de Fransız kalan benimdir... Fakat hislerimden yola çıkarak, her yüz yazarın doksandokuzu bilmiyordur diye düşünüyorum.

Olay ne mi? Şimdi Google' lı olduk, interneti doldurduk gibi bir durum sözkonusu...

Bir konu üzerinde durduğunuz, o konudan bahsettiğiniz bloglar, Google sayfalarında dolaşıyor olabilir. Yâni, bahsettiğiniz konu ile ilgili arama yapanlara, Google bloğunuzu kaynak sunmuş olabilir. Bu durumda, Google arama motorunda bir parça, bir civata olmuş oluyorsunuz, yâni cümleten oluyoruz... Dediğinizi duyar gibiyim, "aman motor olmayalımda"... Evet, sanırım doğru espri bu :-))

Lâkin olay lâtifeden uzak, bir gerçek!.. Benim ilk mahallem, İstanbul- Sarıyer' de Büyükdere' dir... Bir süre önce, tanımadığım bir blog okuru mesaj yolladı ve Büyükdere hakkında bilgi toplarken internette bana rastladığını yazdı. Mesaja cevabımda nerede gördüğünü sordum ve bir mesaj daha yazdı... Google' da gördüğünü ve nasıl ulaşacağımı yazdı.

Google' a girdim, görseller' i tıkladım, Büyükdere yazıp açtım... Arkadaş sayfa dokuz demişti ya neyse, ben 13' de buldum. Hakikaten de babamın resmi olan babalar günü bloğum oradaydı. Açtığımda, benim blog yazım başta olmak kaydıyle diğer tüm babalar günü blogları da altına sıralanmış olarak çıktı. O bloğumda biraz Büyükdere anısı vardı ve o nedenle Büyükdere aramalarına sunulmuştu.

Sonra merak ettim, acaba başka bloglarımda olabilirmiydi... Baterist diye girdim, birkaç bloğumu buldum... Fenerbahçe ile ilgili birçok bloğuma rastladım... Balık olsun, deniz olsun çeşitli bloglarımı sayfalarda buldum. İzmarit yazdım, izmarit balığının nasıl tutulduğunu anlattığım bloğu buldum. Anladım ki onlarca bloğum Google' da geziniyor.

Haydi bir bakın bakalım varmısınız oralarda... Tüühhh, yoksa müjdemi mi istemeliydim önce :-)) Kolaygelsiiinn...

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..