Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

Tüm Blog yazarlarının yeni yılını kutluyorum!

Tüm Blog yazarlarının yeni yılını kutluyorum!
 

Onlar, henüz tam olarak keşfedilmemiş, emeklerinin değeri pek de fazla bilinmeyen, ülkemin ve dünyanın gündemini, güncel yaşamımızı, duygu ve düşüncelerimizi, acılarımızı, sevinçlerimizi, kısaca tüm duygu ve düşüncelerimizi hiç bir çıkar gözetmeden, tarafsızca yansıtan basının görünmeyen emekçileri...


Blog yazarları...


Tek ödülleri okunmak, yorumlanmak...
Halkımızla bir şeyleri paylaşabilmek... Bazı gerçeklere dikkatlerini çekebilmek...
Kısaca, tarihe silik de olsa bir iz bırakabilmek...

Ben buradan tüm blog emekçilerinin yeni yılını kutluyorum.
2009 yılının barış, sevgi ve hoş görü yılı olmasını diliyorum...

Sevgi, saygı ve selamlar...


 
Toplam blog
: 516
: 1080
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1955 Ankara doğumluyum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. İstanbul'da uzun yıllar..