Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Tüm dünyaya uzaklaşıyorum yine

Tüm dünyaya uzaklaşıyorum yine
 

 

Sevdiğim kabuğumla başbaşayız

Yanımda varsa yoksa bir iki dost sadece.

Hayal kırıklıklarım boyumu aştığı şu yerde

İçimde buz gibi garip bir soğukluk var

Kimseye anlatamayacağım, anlatsam da anlayamayacakları

Hatta sorsalar benim bile tam olarak açıklayamayacağım ...

Hayal kırıklığı diyorum işte ...

İçinde barındırdığı bir sürü küçük birikmişlerle,

Beni büyüten şeylerin, aynı zamanda yok edişini izliyorum.

Hiçbirşeyin dört dörtlük olmadığı bu hayatta

basit şeylerle yetinmenin kıymete değer bir şey olmadığını anlıyorum

sen yetindikçe insanların daha fazlası için çaba harcamadığını

mütevazi olmanın aslında başkalarına kolaylık sağladığını

sana bir faydası olmadığını görüyorum .

bu aralar sadece uyuyup uyanıyorum

hiç hayalim yok mesela, duvara çarpıp kalmışlar orda ...

beynim bomboş kendini kapattı galiba

kabullendim  diyor bana, garip aynı zamanda ...

acı çekeceğini kabullenmek, uzun süreceğini kabullenmek

yeterince sevilmediğini kabullenmek,

hayatının anlamı kelimesinin çok da büyük olmadığını

senin bildiğinle aynı ağırlığı taşımadığını kabullenmek...

sadece bir kere kabullenmek yetiyormuş

rüyalarla gerçeklerin aynı olmadığını fark etmeye

Hayal kırıklığı diyelim, geçelim işte ...

 
Toplam blog
: 18
: 200
Kayıt tarihi
: 21.05.14
 
 

merhaba... insan psikolojisine, ilişkilere, bakış açılarına meraklı... bunları şiir veya maka..