Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Tüm kınalı kuzulara...

Tüm kınalı kuzulara...
 

Kınalı kuzum…

Ben seni, kahpe düşmanın hain pusularında şehit vermek için doğurmadım.

Ben seni, henüz gençliğinin baharında al bayraklara sarılı tabutlarda görmek için büyütmedim.

Ben seni, ananı kuzusuz, yârini ersiz, yavrunu öksüz bırakman için göndermedim.

Seni ben, ana kucağımdan ellerine kınalar yakarak, davullarla zurnalarla göğsümü gere gere, asker ocağına gönderdim. Aynı bu şekilde karşılayacağım günleri umut ederek.

Ölüm şeklin çok yüce biliyorum,

Ama gel bunu anlat benim yüreğime…


Kalk yatma öyle yakıştıramıyorum sana ölümü. Daha yaşaman gereken çok günlerin var.

Bak nişanlın seni bekler…

Bak eli kınalı eşin, karnında yavrunuzla yolunu gözler…

Bak eli ayağı buz kesmiş yavrun seni ister…

Ben nasıl kıyamıyorsam sana, sen de yavruna dayanamazsın bilirim…


Kalk yattığın yerden kınalı kuzum kalk!!!!!

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..