Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tüm yollar sana

Tüm yollar sana
 

Ya geriye dön, mutlu olduğum günleri yeniden yaşat bana. Beni ben yaptığın o şehre geri dön ve yeniden başla. Ya da, lütfen biraz yavaşla "ZAMAN."

Bir şans daha ver bana, sevdiklerimle daha çok zaman geçirebilmem için bir fırsat daha tanı. Ve seni daha iyi tanımam için bir şans daha ver "HAYAT."

Seni bulmanın bu kadar zor olduğunu tahmin etmemiş ve nedenini anlamamıştım ilk başlarda. Ama sonraları zor elde ettiğimiz şeylerin daha kıymetli olduğunu anladım. Artık neden saklandığını biliyorum "MUTLULUK".

Son bir kez daha uğra bana, ama bu sefer gitmezcesine gel n'olur. Bu karanlığı söküp al üzerimden ve sonsuza kadar benimle kal "AŞK".

Beni sürekli takip ettiğini biliyorum. Senden asla saklanamayacağımı ve senden korkmanın bir şeyi değiştirmeyeceğini de biliyorum. Ama umut ederim ki, buluşma zamanımız geldiğinde, zaman, aşk, hayat ve mutluluk senden önce uğrarlar bana. İşte o zaman, sen gelmeden hazırlanmış olurum "ÖLÜM".

Anatolian

17.05.2009 Pazar 14:21 Kayseri

 
Toplam blog
: 7
: 605
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Bir hikayedir hayat... Yazarlığını kendimiz yaptığımız ve aynı zamanda başrolünü oynadığımız. Ve her..