Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Tuncay-Arda-2

Tuncay-Arda-2
 

Tuncay Şanlı


Tuncay-Arda yazıma çok mantıklı bir itiraz geldi. İtiraz Tuncay ile Arda' nın aynı yaşlarda olmadığıydı. Ben de Tuncay ile Arda aynı yaşta ne yapmışlar ona baktım. Yanlız Tuncay 20 yaşında Fenerbahçe' ye transfer oldu, Arda ise 19 yaşında Galatasaray' da ilk 11' de oynadığı için arada 1 yıllık fark var. (Tuncay her kulvarda daha fazla maç yaptığı için ben değerlendirmeye sadece Arda kadar oynadığında yaptıklarını aldım).

2002-2003 sezonu Tuncay' ın Fenerbahçe' deki ilk sezonudur. Tuncay 20 yaşındadır. 29 maçta 9 gol attı, 3 asist yaptı Tuncay,

2006-2007 sezonu Arda Galatasaray' da ilk 11 oynamaya başladı. Arda 19 yaşındadır. 31 maçta 5 gol attı, 7 asist yaptı Arda. Tuncay' dan 2 maç fazla oynadığına dikkat ediniz.

2003-2004 sezonu Tuncay 21 yaşında. 31 maçta 19 gol attı, 3 asist yaptı.

2007-2008 sezonu Arda 20 yaşında. 32 maç oynadı 7 gol attı, 7 asist yaptı.

Miili Takım kariyerlerine bakalım:

Tuncay Şanlı Milli Takım' daki ilk 15 resmi maçında 10 gol attı.

Arda Turan Milli Takım' daki ilk 15 resmi maçında 2 gol attı.

Tuncay Şanlı Mlli Takım' daki ilk 22 resmi maçında 13 gol attı.

Arda Turan Milli Takım' daki ilk 22 resmi maçında 3 gol attı. ( Arda Turan şu ana kadar Milli Takım' da 22 resmi maç oynadı.)

Son olarak Avrupa Kupaları' nda yaptıklarına bakalım.

Tuncay Şanlı Fenerbahçe' de oynadığı ilk 17 Avrupa Kupası maçında 6 gol attı.

Arda Turan Galatasaray' da oynadığı toplam 19 Avrupa Kupası maçında 3 gol attı.

Tüm kulvarlarda Tuncay' ın üstün olduğunu görünce Galatasaray taraftarlarına teselli olsun diye şu istatistikleri de ekliyorum:

Arda Milli Takım' da ve Galatasaray' da 19 yaşında oynamaya başladı, Tuncay ise Milli Takım' da ve Fenerbahçe' de 20 yaşında oynamaya başladı.

Sonuç olarak diyorum ki: "Süper Kupa gibi, Uefa Kupası gibi, 4 yıl şampiyonluk gibi, Hagi gibi Arda Turan' da abartılmaktadır.Tuncay Şanlı Arda' dan daha büyük oyuncudur. " İtirazlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

 
Toplam blog
: 56
: 1482
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

Doktorum. Tıpla ilgilendiğim kadar sporla da ilgileniyorum diyebilirim. Yazılarımı beğeneceğinizi..