Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Tuncay kalsaydı

Tuncay kalsaydı
 

Tuncay Şanlı


Dün gece ilk 30 dakika Avusturya'nın paslaşmasını imrenmedim desem yalan olur. Maça müthiş bir hırsla çıktılar belli ki. Golü bulduktan sonra oyundan düştüler. Bu dakikadan sonra biz çok iyi bir oyun çıkardık. Gökhan Zan, Hakan Balta ve Eren sahanın en iyileriydi bence. Volkan'ın kaleciliğini hiç beğenmiyorum. Dün gece de özellikle yediği ilk golle ben iyi kaleci değilim dedi. Gecenin yıldızı hiç kuşkusuz Tuncay'dı.Tuncay dün gece harika üç gol atarak galibiyetimizde başrolü oynadı. Diğer golümüzü de yine Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Aurelio attı. Keşke Tuncay Fenerbahçe'de kalsaydı dediniz mi dün gece? Ben demedim.

Tuncay Fenerbahçe'de kalsaydı 'Tuncay gibi bir yetenek sol kanada hapsedilir mi' tartışmalarını duymaya devam ederdik. Tuncay tam bir kanat adamı olmadığı için sol kanattaki savruk oyunuyla az faydalı olurdu. Forvet oynama şansını ise eminim yakalayamazdı Fenerbahçe'nin forvette pahalı, yabancı oyuncu oynatma isteğinden dolayı. Tartışır dururduk Tuncay'ı.

Bence en önemlisi Tuncay kalsaydı Uğur Boral Milli Takım'a kadar yükselmesini sağlayan bu çıkışını yapamazdı. Zaten Tuncay varken sıra hiç ona gelmemişti. Birçok Avrupa maçının kahramanı -özellikle Sevilla- Uğur Boral olmazdı.
Gitmek isteyen bir oyuncuyu kalmaya zorlasaydık verimli olamazdı.
Bırakın Fenerbahçe'yi Avrupa'da başarıyla temsil etsin. Ben Tuncay'a asla kızgın değilim. Siz de olmayın. Her insanın hakkı hayallerinin peşinden koşmak.
Aurelio ise Fenerbahçe'de çok ön plana çıkarılmaya başlamıştı. Sanki takımın yarısı olarak lanse ediliyordu. Ne zaman bir futbolcu bu şekilde ön plana çıkarılsa rahatsız olmuşumdur. Önemli olan takım oyunudur. İyi ki gitti de Fenerbahçe'nin onsuz da önemli işler başarabileceğini gördük. Fenerbahçe PSV gibi Ajax gibi Lyon gibi futbolcu ihrac eden bir takım olmaya başladı sanki. Bu da beni mutlu ediyor.
Büyük takım bence yıldızlarını satmayan değil yerini doldurabilen takımdır.
 
Toplam blog
: 56
: 1482
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

Doktorum. Tıpla ilgilendiğim kadar sporla da ilgileniyorum diyebilirim. Yazılarımı beğeneceğinizi..