Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
Yetenekler
 

Tuncay Özkan'ı seviyorum

Evet, yanlış okumadınız başlığı. Ben sayın Tuncay Özkanı takiyye yapmadığı için seviyorum. Keşke herkes onun gibi olabilse. Miting konuşmalarının hiç birisine katılmıyorum, hatta kınıyorum ama samimiyetinden dolayı da takdir ediyorum.

Düşüncesi öyle. Gayet normal. Ama anormal olan şey nedir biliyor musunuz?Ülkemizde düşünce gelişiminin önündeki en büyük engellerden birisi olan "takiyye"nin sebeplerini ortadan kaldırmak üzere hiç bir fikir beyan etmeyenler, takiyyeyi kınayanlar evet sizler hiç ömrünüzde takiyye yapmadınız mı?

Demokrasi, soysal hukuk devleti ve laikliğin ülkemiz için vazgeçilmez olduğunu söylerken, bunlardan bir tanesini esas alıp diğerleri için "olmasa da olur canım" demek bir takiyye değil midir?

Sohbet ortamlarında demoktarım der iken, halk kitleleri karşısında "nerde bu zinde güçler" diye haykırırken takiyye yapmıyor muyuz?

Niçin takiyye yapar bir insan? Hiç düşündünüz mü?

Normalde kaba saba, küfürbaz, cüzdanı boş birisi, bir bankadan yüklü miktarda kredi almak veya devletten bir ihale kapmak için, son derece centilmen tavır sergilemekle ve harika bir takım elbise içine girmekle takiyye yapmış olmuyor mu?

Tavuk ve balığı evimizde elimiz ile yerken, lokantada veya özel bir akşam yemeğinde sağ elimize bıcak, sol elimize çatal alıp yerken takiyye yapmıyor muyuz?

Eyyy güzel kızlar, kadınlar; evde salaş gezerken, biz erkeklerle buluşacağınızda veya bizim bulunduğumuz ortamlara gireceğinizde harika bir hale gelirken takiyye yapmıyor musunuz?

Ya bizlere ne demeli.... neyse sır vermiiimmmm:)))))

 
Toplam blog
: 38
: 485
Kayıt tarihi
: 01.05.07
 
 

Orman mühendisiyim. 1992 yılından beri orman kadastro işinde çalışmaktayım. Amacım insanları orman k..