Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Tünelin Ucundaki Işık

Tünelin Ucundaki Işık
 

Google'dan alınmıştır


Zifiri karanlıklarım vardı benim.Tünelin ucunda ışığın olmadığı karanlıklar. Kayboluyordum içinde;unutuyordum benliğimi. İyiliklerim gözümün önünde sönüyordu balon gibi teker teker ve ben sadece bakıyordum. Kötülükler ise kaya misali sapasağlam duruyorlardı yerlerinde ve ben çökmüş omuzlarımla onları teker teker sırtlıyordum.

Nasıldır bilinmez günlerden birgün bir mucize oldu.Küçük, küçücük bir ışık belirdi tünelin ucunda. Işığı unutan gözlerim kör misali göremez oldu.Buna da alıştım zamanla ve umut belirmeye başladı içimde; her gün yavaşça filizlenen bir umut.Her gün bakıp o ışığa hayaller kurmaya başladım. Geçmişte sönen iyilik, umut dolu balonlarım teker teker şişmeye başladılar tekrar. Omuzlarımdaki yük hafiflemeye, kötülük kayalarım yavaş yavaş çatlamaya başladılar. Hayallerimle besledikçe, yeşerttikçe filizimi tünelin ucundaki ışık da gittikçe büyümeye başladı.

Çeliştim kendimle bazen.’Kaya bu patlatır balonlarımı, ezer geçer yeşeren filizimi’ dedi bir yanım. Diğer yanım ‘Yeşerdikçe filizin köklerini salar toprağa, kaplar yerin altını, köklendikçe de güçlenir; parçalar kayayı’dedi. Şaşırdım ben. Yoruldum bazen. Hangi yanımın haklı çıkacağını beklemekten günden güne eridi bedenim; ama ruhum güçlendi bu savaştan. Kendime bir duvar oluşturdum ayırdım iyiliği ve kötülüğü. Bazen bende çarptım o duvara; ama duvarın hangi tarafını ne zaman kullanacağımı öğrendim. Şimdi tünelden çıkma; zifiri karanlıktan aydınlığa ulaşma zamanı…Yeni bir hayata, yeni umutlara, yeni kararlara ‘Merhaba!’ deme zamanı. Savaş devam ederken içimde iyilik için mücadele etme zamanı…

 
Toplam blog
: 26
: 1114
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

19 Mart 1990 İstanbul doğumluyum. Uludağ Üniversitesi İktisat öğrencisiyim. Kitap okumayı seven, ..