Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türban altı mini etek!

Türban altı mini etek!
 

Ne zamandır gözüme takılan, yazmayı düşündüğüm ancak olgunlaştıramadığım yanlış anlaşılırım düşüncesiyle yazmadığım bir yazı.

Türbanlı kızları görüyorum renk renk türbanlar altına üstü gibi kapalı türbana uygun kıyafetler giyinen türbanla da çok şık olabileceğini gösteren kızlar… Başı açık kızlar görüyorum renk renk tişörtler altına değişik değişik mini etekler ne güzel yakıştırmışlar ne kadar şıklar diyorum. Ne türban, ne mini etek nede çarşaf özgür bir ülkedeyiz kimse kimsenin kıyafetine karışamaz öyle bir hakkı yok, çok aşırıya kaçmadığı sürece herkes istediğini giyer. Ancak son zamanlarda sık sık karşılaştığım bir giyiniş tarzı bana yanlış geliyor. Kafası kapalı kızımız ne güzel bir sözümüz yok ancak altına mini etek yada tüm hatlarını gösteren çok dar bir pantolon bu ne perhiz bu ne lahana turşusu… Ne türbana ne mini eteğe sözümüz var ama bu ikisi bir arada olur mu? Kafanı kapatıyorsan saçının telini göstermek istemiyorsan bunun günah olduğunu biliyorsun o zaman altındaki ne? Bu tür giyinenleri görenlerden onların onların kafası kapalı ama… diye başlayan sözler duyuyorum ve bu beni rahatsız ediyor. Bu şekilde hakkıyla(üstüne basarak söylüyorum hakkıyla) türbanı takanları bu tür sözlerle muhatap ediyorlar ve bu beni gerçekten üzüyor. Yazımın bu bölümünde küçük bir parantez açmak istiyorum mini etek giyen, türban giyen, şunu giyen bunu giyen kötüdür iyidir demiyorum. Ne giyerse giysin önemli olan beyindir namus beyindedir kıyafetlerde değil diyerek parantezi kapatıyorum. Yine son zamanlarda gençler toplumda çok rahat olduklarını görüyorum yanaktan bir öpücük sarılmak bunlar normal tabi ama daha da ileri gidenler, çevresindekileri hiç düşünmeyenler biraz daha dikkat diyorum.

Sonuçta giydiklerimize hareketlerimize biraz daha dikkat bir şeyi yapıyorsak tam yapalım türban takıyorsak ona davranışımızda, kıyafetimizde uygun olsun.

 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....