Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Türban da kurtulsun, kurban da

Türban da kurtulsun, kurban da
 

ÜNİVERSİTEYİ KAZANDI.


Kılıçdaroğlu, ağzından kaçırdı, istemeden dedi ki: “Türbanı biz çözeriz.” İyi de, Başbakan sana bırakır mı? Aha da, çözdü. O, beğenmediğiniz YÖK , iki satır yazı ile, türbanı bitirdi. YÖK, dedi ki, Türbanlıyı dışarı atanı, ben de dışarı atarım. Tıpkı, Başbakanın, ”bitaraf olan, bertaraf olur” dediği gibi. YÖK, türbana karşı çıkan üniversitelerin yöneticilerini bertaraf edecek. Bana göre, üniversiteli kızlarımız, çarşaf ve burka ile de derslere girebilirler. Kim ne diyebilir ki? Bu gidişle, türban, laikliği bertaraf edecek. Ben hala örtünmenin neyin gereği olduğunu anlamış değilim. Diyorum ki: Kuranda, kadınlar örtünecek diye açık bir emir yok. Kimse de var demiyor. O zaman, örtünmeyi kim emrediyor. Softalar mı? Bence onlar. Türban, artık bir simge. Tıpkı, belirli stilde kesilmiş, bıyık gibi.

Referandumdan sonra, yazılı basınımızın, köşe kapmış olan yazarları, saf tuttular. Saf tutmayanlar da, saf dışı bırakılıyorlar. Dikkat ederseniz, bu günlerde, saf tutmuş olan köşe yazarları, koro halinde CHP ye yükleniyorlar. Başbakan da öyle. Sanırsınız ki, CHP iktidarda. CHP, çağ dışı imiş. CHP, ulus devletten yana imiş. Türban için, anayasa değişikliğine gidilirmiş ama, CHP konuyu anayasa mahkemesine taşımaz ise. Demeleri o ki; CHP olmasa, Türkiye çoktan cennetlik olmuştu. Her ne kadar, türbanı halledip, cennete bir adım daha yaklaştık ama, CHP, taş koyabilir. Başında türban.Ben sana hayran.

Gelelim, et ithalatına. Kıymanın kilosu 35 TL olunca, hükümet et ithal etmeye karar verdi. Yüzbinlerce büyük ve küçükbaş ithal edildi. Ne oldu, nasıl oldu, bu, hayvanlar nereye gitti, kimse bilmiyor. Et fiyatlarının düştüğünü kimse görmüyor. Canlısı, işi çözmeyince, şimdi paketlenmişi ithal edilecek. Bence, Paketlisi de et fiyatlarını düşürmeyecek. Eskiden, bayramdan bayrama et yiyen garibanlar, artık onu da göremeyecekler. Kesin bu işin altında da CHP vardır. Bu CHP, türbana da, kurbana da karşı değil mi? Araştırılsın, mutlaka ortaya çıkacaktır. Kapatın CHP yi, kurtulun. Türban da kurtulsun, kurban da.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..