Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Siyaset
 

Türbanlılar neredeydi?

Türbanlılar neredeydi?
 

69 yıl sonra Mustafa Kemal yine halkın kalbindeydi. Yalnız Anıtkabiri 550 000 kişi ziyaret etmiş 2007 10 Kasım'ında. 69 yıl sonra dünyanın başka bir diyarında böylesine gözyaşlarıyla, sevgiyle, aşkla anılan bir lider daha var mı?

29 Ekim'den sonra 10 Kasım'da da Anıtkabir'deki anı defterine düşüncelerini yazan devlet büyüğü, Mustafa Kemal'e nasıl hitap edeceğini bir türlü bilemedi. "Aziz Atam", "Aziz Atatürk" diye bir türlü başlayamıyor yazısına.

Yazık!

Ben TV'leri izlerken buna dikkat ettim. Bir şeye daha dikkat ettim. Siz, Anıtkabir'i ziyaret eden 550 000 kişi içinde ve İstanbul'daki Dolmahçe Sarayı'nı ziyaret eden binlerce kişi içinde kaç türbanlı gördünüz?

İstanbul ve Ankara sokakları, bütün resmi davetler türbanlı kadınlarla doluyken 10 Kasım'da neredeydi bu insanlar?

Ben TV'lerden izlerken bir ya da iki orta yaşlı bayanı başörtüsü ile gördüm.

Türbanlı bayanlar yoksa eşleri de yoktur mutlaka.

Sanırım türbanlılar demokrasi hakkını kullanıyorlar ve her yerde oldukları halde 10 Kasım'da Anıtkabir'de ve Dolmabahçe'de olamıyorlar.

 
Toplam blog
: 278
: 3275
Kayıt tarihi
: 26.05.07
 
 

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde doğdum. Bir daha da Kadıköy'den ayrılmadım. İstanbul Üniversitesi, Ede..